Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva måtte dere ha med selv til rommet?

Noen tips?

Anonymkode: ce0b0...062

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil nok få lister med hva som trengs både til rommet, linjen og livet ellers. Dyne, pute, sengetøy, håndklær, og eventuell pynt må du ta med selv. Møbler og gardiner kommer med rommet.

Veldig fint å ha litt personlige ting på rommet, og gjerne noen gode tøfler, og et godt pledd. Om det ikke er kopper på internatet så er det fint å ha noen få (to holder oftest) til varm drikke. 

Skoletyggis blir brukt mange steder til å henge opp ting med. Det selger de billig på Clas Ohlson. 

Du vil helt sikkert få mer informasjon fra skolen, og mulig det ligger noe på skolens nettside også. 😊

Lykke til, håper du får et flott år 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være litt liten oppbevaringsplass på rommet, så hvis det er vanlig seng der ville jeg ha investert i plastbokser som passer under senga.

Og ikke ta med altfor mange ting til skolestart. Se an rommet først. Jeg var så "heldig" å dele rom med ei som hadde så mange ting og klær at det ikke var plass til mine ting.

Et viktig tips: hvis ungdommen ikke kan vaske klær, så begynn opplæringen nå. Og avtal f.eks at hjemmestrikka gensere tas med hjem for vask (jeg har sett mange ødelagte strikkegensere etter 2 år på internat...).

Anonymkode: a08dc...00a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...