Gå til innhold

Hvilken av disse mannekroppene finner du mest attraktiv

AnonymBruker

Hvilken av disse mannekroppene finner du mest attraktiv -  

116 stemmer

1. 1. Hvilken av disse mannekroppene finner du mest attraktiv

• 1
      1
    • 2
      20
    • 3
      18
    • 4
      7
    • 5
      3
    • 6
      0
    • 7
      35
    • 8
      29
    • 9
      3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

image.thumb.jpeg.b6da4552401aa2562e8ea48d5dea8b16.jpeg

Anonymkode: 8a8b7...0f3

ingen av dem. 2 om jeg hadde en pistol mot hodet og måtte velge en. Men 2 er alt for tynn og spinkel for min smak. 

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Her er idealkroppen i ulike land. 

D605A5F9-6BB9-4031-8227-47CD1D44D18A.webp

Anonymkode: c84fb...e2d

Vanskelig å  si, siden det er redigerte bilder. Men UK og Makedonia. 

Anonymkode: a181a...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1, 2 og 8. Eller gjerne en mellomting mellom 2 og 8. Foretrekker naturlige menn og liker ikke bolere. 

Men intelligens og sjarm er selvsagt viktigere uansett.

Anonymkode: 1e1e2...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,5,7 og 8. Samboeren min har litt mindre definerte muskler enn nr 7, men ellers ganske lik.

Anonymkode: f9a7d...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Her er idealkroppen i ulike land. 

D605A5F9-6BB9-4031-8227-47CD1D44D18A.webp

Anonymkode: c84fb...e2d

Ingen av dem. Tenner på personligheten hans og hvordan han oppfører seg. 

Anonymkode: d216e...d33

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så. Om man skal ta noe ut av denne tråden til tross for at det er en liten sample size. Så er det vel at lubne og tynne menn uten muskler er det damene her foretrekker. 

Skal ikke lyve, er noe overrasket.
Men regner med at dette kun gjelder om de er høye. 
Har en kompis, nærmere 1.90, han er så spinkel at det virker som at et lite vindpust ville blåst han over ende. Men damer drar han, ikke er han særlig kjekk i fjeset heller, og han har en små mysogynisk holdning til kvinner. Dette hjelper litt med å gi det mening 😆 

Endret av Flipit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flipit skrev (1 time siden):

Så. Om man skal ta noe ut av denne tråden til tross for at det er en liten sample size. Så er det vel at lubne og tynne menn uten muskler er det damene her foretrekker. 

Skal ikke lyve, er noe overrasket.
Men regner med at dette kun gjelder om de er høye. 
Har en kompis, nærmere 1.90, han er så spinkel at det virker som at et lite vindpust ville blåst han over ende. Men damer drar han, ikke er han særlig kjekk i fjeset heller, og han har en små mysogynisk holdning til kvinner. Dette hjelper litt med å gi det mening 😆 

Jeg svarte 2, og for min del trenger han ikke å være kjempehøy. Men helst minst like høy som meg (jeg er 177). 190 er absolutt ikke noe krav i det hele tatt, en så høy mann har jeg aldri vært sammen med heller.

Anonymkode: ca6f7...ce6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 & 2 er de eneste som burde vært normalt og attraktivt her. 3 er overkroppen til Cristiano Ronaldo, og de neste 3 = bolere.

Fedme = potensielt store helseproblemer og tiltaksløshet. Så gir det mindre testosteron. 1 & 2 er de som fikser problemer og har arbeidsmoral i livet.

Anonymkode: 224f9...d31

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg ikke sansen for så veldig definerte magemuskler, jeg vil helst ha en mann med en liten kosemage. Som flere andre her svarer vil jeg også si at et sted mellom 7 og 8 ville vært perfekt. 

Anonymkode: 5d114...0cb

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gift med 7, hakket mindre markert bare. Ville ikke forandret på noe med han ❤️

Når det er sagt er jeg veldig svak for 1-2, hvis jeg noen gang skulle komme tilbake til å sveipe på tinder.

Anonymkode: ced99...e27

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blanding mellom 3 og 7, dvs. armene til nr 3 og magen til nr. 7. Liker litt mage og lite muskler.

Anonymkode: 4d996...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle også vært interessant å vite om damene som stemmer om dem er slank, trent, lubben eller feit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg også synes er merkelig er at mange damer nekter å gi lave menn en sjanse, dette er ikke i seg selv veldig merkelig. Det som gjør det merkelig er at argumentet for det ofte  er at de liker å føle seg beskyttet. Jeg tviler sterkt på at nr 1 og 2 kunne beskyttet noen mot en stiv kuling en gang. 

Kommer nok aldri til å bli klok på kvinner 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Skulle også vært interessant å vite om damene som stemmer om dem er slank, trent, lubben eller feit.

Jeg har vært undervektig, normalvektig og overvektig. Akkurat nå er jeg godt trent (men ikke med sixpack) i øvre sjikt av normal BMI. Vekten min har selvsagt ingen innvirkning på hva jeg finner mest attraktivt, så jeg har alltid foretrukket slanke mannekropper som #2. Foretrukket som i: det er det jeg synes er default finest når jeg tenker på menn generelt. Det betyr ikke at jeg er tiltrukket av alle menn med den kroppstypen ((langt ifra) eller at jeg ikke kan tiltrekkes av andre kroppstyper. Synes uansett et pent ansikt er viktigere enn pen kropp.

Jeg har aldri noensinne blitt sammen med noen kun på grunn av kroppen deres, så jeg har vært med både slankere og tykkere enn #2. Jeg har derimot unngått menn jeg ellers synes er hyggelige fordi jeg rett og slett ikke tenner på større kropper/ansikt, det være seg muskuløse eller bamsete. #2 med 10-15 kg ekstra er null stress, mens #8 rett og slett blir for bred og stor for min smak. For noen kvinner er det helt motsatt, mens for andre har det ingen betydning i det hele tatt.

Det du egentlig lurer på er om kvinner velger partner basert på egen størrelse og atletisk form, og det er det selvsagt noen som tar med i beregningen, men det har jo ingen innvirkning på hva man rent faktisk finner mest attraktivt. 

Anonymkode: 210b1...6bd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...