Thyra Skrevet 9. april #1 Skrevet 9. april Noen som vet om de tåler det? Eller vil overflaten blir stygg/ødelagt?
AnonymBruker Skrevet 9. april #2 Skrevet 9. april Jeg hadde ikke gjort det. Ser heller ikke hvorfor man skal gjøre det Anonymkode: 5c0d2...371 9
AnonymBruker Skrevet 9. april #3 Skrevet 9. april Hadde ikke gjort det fordi jeg tror overflaten hadde blitt ødelagt Anonymkode: d221e...456 5
jegerrinne Skrevet 9. april #4 Skrevet 9. april Går da fort å ta å vaske for hånd. Kjedelig å ødelegge hvis det er fint motiv 4
AnonymBruker Skrevet 9. april #5 Skrevet 9. april Detkommer an på hva slags metall. Stål - ja, det går fint. Aluminium - nei det vil ødelegge . Anonymkode: 1356d...1fe 3
Thyra Skrevet 10. april Forfatter #6 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg hadde ikke gjort det. Ser heller ikke hvorfor man skal gjøre det Anonymkode: 5c0d2...371 Kjøpte brukt, og tenker det blir renere i oppvaskmaskin..
AnonymBruker Skrevet 10. april #7 Skrevet 10. april Thyra skrev (1 time siden): Kjøpte brukt, og tenker det blir renere i oppvaskmaskin.. Nei, det blir rent nok når du vasker for hånd, og Zalo e.l. er snillere enn maskinoppvaskmiddel. Anonymkode: ec0bc...2cc 3
AnonymBruker Skrevet 10. april #8 Skrevet 10. april Thyra skrev (17 timer siden): Noen som vet om de tåler det? Eller vil overflaten blir stygg/ødelagt? Er du så lat, ja, lat, at du ikke klarer å vaske opp et enkelt påskeegg for hånd, så får du bare stappe det i maskinen og se hvordan det kommer ut. Finnes jo mengder av metallpåskeegg, hvordan i himmelens navn skal noen vite hvilket påskeegg du snakker om? Anonymkode: 5c051...dc6 1
Thyra Skrevet 10. april Forfatter #9 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er du så lat, ja, lat, at du ikke klarer å vaske opp et enkelt påskeegg for hånd, så får du bare stappe det i maskinen og se hvordan det kommer ut. Finnes jo mengder av metallpåskeegg, hvordan i himmelens navn skal noen vite hvilket påskeegg du snakker om? Anonymkode: 5c051...dc6 Blir renere i maskin, når det er kjøpt brukt og man aldri kan vite hva det har vært brukt til...
Daisy-love Skrevet 10. april #10 Skrevet 10. april Jeg hadde lagt den i varmt vann i oppvaskkummen med litt oppvaskmiddel i. Latt den ligge der, og gått over med en svamp. Tror det holder. Skjønner du vurderer oppvaskmaskin ved brukt, men går nok uten også 😊 (ignorer de som kaller deg for lat, det er jo ikke det det handler om, og jeg tror som sagt det blir rent nok uten maskin også 😉)
AnonymBruker Skrevet 10. april #11 Skrevet 10. april Jeg har gjort det, det gikk helt fint. Men de står jo at de ikke skal vaskes i oppvaskmaskinen 😉😅 Anonymkode: 4f802...0d8
AnonymBruker Skrevet 10. april #12 Skrevet 10. april Thyra skrev (56 minutter siden): Blir renere i maskin, når det er kjøpt brukt og man aldri kan vite hva det har vært brukt til... Hva er det som trekker inn i metall da? Som ikke går bort ved vask for hånd?Helt ulogisk! Anonymkode: 5c0d2...371 2
AnonymBruker Skrevet 10. april #13 Skrevet 10. april Thyra skrev (1 time siden): Blir renere i maskin, når det er kjøpt brukt og man aldri kan vite hva det har vært brukt til... Nei, det blir det nok ikke. Anonymkode: b9cb7...fcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå