AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:52 #1 Del Skrevet onsdag kl 18:52 Barndomsvenninnen min er verdens snilleste og beste venninne. Men hun har dessverre en dritt til en far. Han har alltid vært av og på, full tivolipappa hele helgen og lovnader om tivoli også neste helg for så å forsvinne i månedsvis. Og når han hadde dame da skulle de leke familie, og hun trodde at nå var alt bra og trygt. Og så ble han singel og var ute på byen og dreit i avtaler. Ja, dere skjønner greia. Nå har han funnet kjærligheten, igjen. Han skal ha stort destinasjonsbryllup i Hellas. Og alle er invitert, bortsett fra hans eneste barn og barnebarn. Bruden har visstnok mange barnebarn som skal være blomsterbarn. Venninnen min er alene med et barn med autisme. Selv om de hadde vært invitert så hadde hun uansett vært begrenset i forhold til de som har funksjonsfriske barn, f.eks. at de hadde satt seg bakerst for å ha mulighet til å kunne gå ut i tilfelle barnet fikk behov for det. Hun tror at det er pga autismen at de ikke er invitert. Hun er skikkelig lei seg nå. Dette med pappaen stikker dypt og langt tilbake i tid, pluss at det sårer henne at han ikke vil ha barnebarnet der. Hun er langt nede nå. Jeg vil gjøre noe fint for å glede henne. Men jeg sliter litt med å finne på noe fordi det må være ting som også passer for barnet hennes og da funker det ikke med restaurant og sånne ting. Det beste er å være hjemme hos de for da kan hun slappe av. Er det noen her som er gode på å finne på ting som gir litt livsglede? Ønsker veldig å kunne gi henne noe positivt nå. Anonymkode: 4a22a...c4d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet onsdag kl 19:01 #2 Del Skrevet onsdag kl 19:01 Jeg vet ikke hvor du bor i Norge, men hvis du bor på Østlandet hvor det er varmt og pent mange steder, så kunne du kanskje laget en fin picknik-kurv og invitert henne og barnet med ut på tur? Kanskje også tenke på noen aktiviteter som kan passet dere alle? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:08 #3 Del Skrevet torsdag kl 08:08 Huff, så trist Det er nesten som om jeg hadde troppet opp på døren til denne faren og gitt ham noen kraftige ord! Sånne ting som dette gjør meg trist og rasende på samme tid! Men jeg synes faktisk at han fortjener noen alvorsord. Anonymkode: 9e403...a72 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:07 #4 Del Skrevet fredag kl 09:07 Pizzabaking? Anonymkode: 2d5a9...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet fredag kl 13:54 #5 Del Skrevet fredag kl 13:54 Veldig triste greier😞 En god pappa i livet er så utrolig viktig! Hun må nok dessverre lage avstand til denne personen som til stadighet skuffer henne. Hun får ikke tilbake barndommen sin, men kan sørge for at hennes barn har en tilstedeværende far (og mor) Hun må ta vare på sin egen lykke gjennom mennesker som bryr seg, som deg TS 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:33 #6 Del Skrevet fredag kl 14:33 Så trist med dette rasshølet av en far og bestefar! Og så snill du er som vil muntre opp venninnen din. Hva med å ta med male påskeegg-kitt (de har på Normal) som dere kan gjøre før barnet legger seg, og en flaske vin og ost/kjeks til dere damene til kvelden? Kanskje ta med påskeegg til barnet? Anonymkode: 3cb4a...d67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:12 #7 Del Skrevet fredag kl 17:12 Hun har barn. Er hun ikke litt for voksen til å være lei seg for en forelder? Anonymkode: 1b0f8...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:16 #8 Del Skrevet fredag kl 17:16 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun har barn. Er hun ikke litt for voksen til å være lei seg for en forelder? Anonymkode: 1b0f8...2d7 Tror du at foreldre slutter å være viktige når man selv får barn? For meg ble foreldrene mine viktigere og nærere når de ble besteforeldre Anonymkode: 472ba...83a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:21 #9 Del Skrevet fredag kl 17:21 Tilby å passe barnet hennes hvis det er aktuelt? Så hun kan gjøre noe fint for seg selv noen timer. Anonymkode: d8772...d2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå