AnonymBruker Skrevet 9. april #1 Skrevet 9. april Og hva skjedde, flyttet de/du, eller er dere fortsatt naboer? Anonymkode: 14c04...7f0
AnonymBruker Skrevet 9. april #2 Skrevet 9. april Jeg hadde Hun var gammel, sur, klagde på alt og styrte verre. Kjefta på ungene i oppgangen, hang opp sure lapper over alt osv. Skikkelig utrivelig. Det jeg gjorde var at jeg bestemte meg at istedenfor å "sloss" tilbake skulle jeg være superhyggelig. Jeg kjøpte av og til blomster til henne, stakk innom med boller eller kake til helgen, sendte henne kort når jeg var på ferie osv. Det tok litt tid, men hun myknet opp etterhvert, hun sluttet å klage, de andre i oppgangen var strålende fornøyd med endringen og tro det eller ei: Når jeg flytta gråt hun og vi holder enda kontakten. Anonymkode: c3031...abe 15 24 3
AnonymBruker Skrevet 9. april #3 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde Hun var gammel, sur, klagde på alt og styrte verre. Kjefta på ungene i oppgangen, hang opp sure lapper over alt osv. Skikkelig utrivelig. Det jeg gjorde var at jeg bestemte meg at istedenfor å "sloss" tilbake skulle jeg være superhyggelig. Jeg kjøpte av og til blomster til henne, stakk innom med boller eller kake til helgen, sendte henne kort når jeg var på ferie osv. Det tok litt tid, men hun myknet opp etterhvert, hun sluttet å klage, de andre i oppgangen var strålende fornøyd med endringen og tro det eller ei: Når jeg flytta gråt hun og vi holder enda kontakten. Anonymkode: c3031...abe Å, så fint ❤. Smart gjort av deg 👍 Anonymkode: 14c04...7f0 6
AnonymBruker Skrevet 9. april #4 Skrevet 9. april Forrige nabo jeg hadde var narkoman. Han prøvde å ødelegge sykkelen min, bryte opp døra mi og ødela møblene på verandaen min osv... Han sto også i døråpningen og stirret på meg med et creepy blikk når jeg skulle inn eller ut. Det var jeg som flyttet. Anonymkode: 4dba8...68a 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. april #5 Skrevet 9. april Vi hadde det. Truet, var skikkelig ufin. En voksen mann. Andre naboer ble helt paff over å være vitne til når jeg ble konfrontert over noe som ikke var en sak, og måten han snakket til meg på, og var truende. Hadde han ikke stoppet når han stoppet, så hadde jeg ringt politiet. Vi bor fortsatt her, men naboen bor ikke her. Men kan si det slik "karma is a bitch" og skjebnen fikset vell opp i det. Uten å trenge p utbrodere mer om det. Anonymkode: a79f5...f18 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #6 Skrevet 9. april Vi hadde og vi flyttet. Han ødela inngangspartiet vårt, vi kunne sitte i stua og høre han kaste kona ned trappa (hørtes ut som en tung sekk, fikk høre etterpå at det var kona), satte opp drivhus under soveromsvinduet så lufta ikke var til å puste i, kalte meg idiot og jævla fitte, ripet opp bilen vår etc. Anonymkode: 422e6...27f 2
AnonymBruker Skrevet 9. april #7 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi hadde og vi flyttet. Han ødela inngangspartiet vårt, vi kunne sitte i stua og høre han kaste kona ned trappa (hørtes ut som en tung sekk, fikk høre etterpå at det var kona), satte opp drivhus under soveromsvinduet så lufta ikke var til å puste i, kalte meg idiot og jævla fitte, ripet opp bilen vår etc. Anonymkode: 422e6...27f Å så grusomt, jeg hadde blitt kjemperedd! Anonymkode: 14c04...7f0
AnonymBruker Skrevet 9. april #8 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi hadde og vi flyttet. Han ødela inngangspartiet vårt, vi kunne sitte i stua og høre han kaste kona ned trappa (hørtes ut som en tung sekk, fikk høre etterpå at det var kona), satte opp drivhus under soveromsvinduet så lufta ikke var til å puste i, kalte meg idiot og jævla fitte, ripet opp bilen vår etc. Anonymkode: 422e6...27f Håper det gikk bra med kona (i hvert fall fysisk), og at hun kom seg unna.. Anonymkode: 3ba9b...51b 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. april #9 Skrevet 9. april Ja. Hadde en syk nabo som drev å bæsja i oppgangene. Anonymkode: ca839...cb5 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #11 Skrevet 9. april Jeg har. Det er nok jeg som må flytte, og jeg håper det kan skje innen dette året er omme. Anonymkode: a27b6...355 2
AnonymBruker Skrevet 9. april #12 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har. Det er nok jeg som må flytte, og jeg håper det kan skje innen dette året er omme. Anonymkode: a27b6...355 Helst før taket detter ned. Anonymkode: a27b6...355
AnonymBruker Skrevet 9. april #13 Skrevet 9. april Jepp. Hadde naboer rett under som hadde barn som var aktive til alle døgnets tider, løp og trampet i gulvet konstant. Vaskemaskin kjørte om natta og kjøkkenet var under soverommet vårt og det var lukking/åpning av skap midt på natta og skrangling med ting. Roping, synging, musikk. Føltes ut som vi hadde papirgulv til slutt. Det var disse naboene som rett og slett fikk oss til å ønske oss bort asap. Så var det kommunal bolig i første der det var nye folk stadig som ble kastet ut. Narkoman dame som skrek og utagerte, en flyktning som drev og stalket meg og kom på døra hele tiden for å be om å bruke ovnen osv. Var bare tull 😅 Verste er at jeg trivdes i leiligheten i seg selv og området vi bodde. Anonymkode: 91898...463
AnonymBruker Skrevet 9. april #14 Skrevet 9. april Hehe, hadde en venninne som var nabo til et bordell! Om sommeren holdt de på med åpne vinduer pga temperaturen, hun så/hørte jo alt over bakgården. 🤣 Dette var ikke i Norge, så det var sikkert enklere å slippe unna med den slags. Var bare å flytte. Anonymkode: 21d66...222
AnonymBruker Skrevet 9. april #15 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Håper det gikk bra med kona (i hvert fall fysisk), og at hun kom seg unna.. Anonymkode: 3ba9b...51b Hun er der ennå men han er blitt veldig syk. Han er en gammel mann på 80. Anonymkode: 422e6...27f
AnonymBruker Skrevet 9. april #16 Skrevet 9. april Jepp, vedkommende var narkoman og drev hasjplantasje på tomta si. Var stadig fester og «kjenninger» i miljøet til stede. Også ekstremt mye støy fra dem midt på nettene. Vi snakker kjøring med traktor/gravemaskin midt på nettene, roping, brøling, bilkjøring, rusing av motorer osv, osv. Jeg ble GAL. Har ikke tall på hvor mange telefoner som har gått til politiet. Jeg flytta etter hvert. Anonymkode: 89822...5c8 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #17 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å så grusomt, jeg hadde blitt kjemperedd! Anonymkode: 14c04...7f0 Jeg var redd, jeg sto I ganga og lyttet etter om han var utenfor for da turte jeg ikke gå ut. Anonymkode: 422e6...27f
AnonymBruker Skrevet 9. april #18 Skrevet 9. april Vet ikke om jeg ska si fra helvete. Vi kjøpte et småbruk. Så i begynnelsen fikk ho lov å ha litt ting i andre etasje til garasjen i huset gamle mor beholdt ved salget. Etter ca 9 mnd fikk ho flytter ut siste ho eide. Men én dag sitter gubben i stua , jeg drev på badet. Så roper han å lurer på om jeg driver å steker flesk. Kommer ut i stua og det lukter stekt flesk. Da står ho i kjelleren å steker flesk på komfyren som står i kjeller. Gubben sier ho ikke kan gjøre det. Kom da med at grov kjøkkenet i garasjen var ikke ferdig og ho kunne jo ikke steke slikt inne på kjøkkenet 🙈. Og så kunne ho kommer inn i fjøset ved melking og stå å si vi ikke kunne ha kalver der og der, for kalvene skulle være der og der , for det hadde de altid hatt. Og høy kunne vi jo ikke lagre der på låven. Kan si vi til tider ble oppgitte. Ho følte nok at ho fortsatt var eier, var barne ho var tante til som hadde dritt seg ut og gården ble solgt på tvang. Alt uten om ene huset ho eide Anonymkode: 90a17...9d6 2
AnonymBruker Skrevet 9. april #19 Skrevet 9. april Har vært mye i nært nabolaget her jeg bor nå. Var tre utkastelser på tre år. Bare at han ene flyttet ulovlig inn i leiligheten under meg når han ble kastet ut i fra leiligheten over gårdsplassen. Han har forsøkt å komme inn i leiligheten min flere ganger, har besøksforbud mot husverten, har oppheng i meg/leiligheta mi og i det hele tatt. Første natta jeg hadde i leiligheten satt han på yttersiden av soverommet mitt og røkte og så på at jeg sov. Jeg ser fremdeles etter nytt sted å bo. Men med lovendring i forhold til tvungen psykisk helsehjelp, kan han kanskje fanges opp. Han er for syk for jobb og fengsel, men kan gå fritt fordi han har vært for frisk til tvungen behandling. Han har to ansikter, ett vennlig, medgjørlig og veltalende, det andre er paranoid, voldelig, manipulerende og psykotisk. Politiet ser bare det første. Jeg hører når han har en dårlig periode på mye repetitiv aktivitet. Jeg håper han er kastet ut av leiligheta under meg for jeg har ikke hørt eller sett han på noen uker. Anonymkode: b8fce...14f 2
Polyester Skrevet 9. april #20 Skrevet 9. april Var razzia hos naboen i den første leiligheten jeg leide. Var midt på natta og heldigvis for skuelystne meg så vendte soveromsvinduet rett ut mot inngangsdøra så jeg fikk med meg alt. Noen uker før hørte jeg at noen var inne hos han og kasta om på alt der inne, raserte det. Hvis jeg husker rett så var det han selv. Noen hadde sikkert stjålet dopet hans lol. Huseieren fortalte uka etter at han hadde solgt piller og var kasta ut på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå