Gå til innhold

Treningsprogram og resultater

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må man ha et treningsprogram for å få resultater? Typ online coach. 
jeg trener hjemme, blanding av løpeturer og styrke. Vil ikke bygge muskler, men stramme opp og få slankere muskler. Må jeg trene etter et program eller kan jeg løpe og gjøre utvalgte styrkeøvelser med noenlunde tunge vekter hjemme og likevel få resultater?

Anonymkode: 0cdb2...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Må man ha et treningsprogram for å få resultater? Typ online coach. 
jeg trener hjemme, blanding av løpeturer og styrke. Vil ikke bygge muskler, men stramme opp og få slankere muskler. Må jeg trene etter et program eller kan jeg løpe og gjøre utvalgte styrkeøvelser med noenlunde tunge vekter hjemme og likevel få resultater?

Anonymkode: 0cdb2...f32

Nei, du trenger ikke treningsprogram fra en trener for å få framgang. Hvis du ikke ønsker å bygge muskler så vil du vel egentlig bare ned i fettprosent. Du trenger bare et kaloriunderskudd og litt styrketrening for å ikke miste muskelmasse.

Anonymkode: 076fe...879

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, online coach er ikke nødvendig. Men erfarer selv at det å følge et program (finnes masse av det gratis på nett) er en fordel for å se resultater enten det er løping eller styrke. Selv om jeg har trent i mange år, så ser jeg at i de periodene jeg kun trener det jeg har lyst til hver gang, så blir fremgangen mindre eller stagner. Et program får deg til å gjøre de øvelsene du kanskje dropper om du selv bestemmer, og gir en kontinuitet du kanskje ikke får om du bare gjør det du "føler for" hver gang du trener.

Anonymkode: 9989e...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil bygge muskler så kan du omtrent gjøre hva som helst, du må bare spise mindre hvis du vil ha "strammere" muskler.

Anonymkode: 15c3d...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU kan ikke trene deg til "slankere muskler".... Om du vil ha mindre muskler, må du la være å trene dem. Ingen trening i verden vil gjøre musklene dine "slankere":... 

Anonymkode: 92b98...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...