AnonymBruker Skrevet 9. april #21 Del Skrevet 9. april Sex første møte, så date. 18 år siden og godt gift. Anonymkode: bd476...9a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #22 Del Skrevet 9. april Vi gjorde det i den rekkefølgen som var vanlig for alle som er født på 80-tallet: danset kysset hadde sex dro på date flytta sammen fikk barn giftet oss Nå er det 20 år siden, og vi er fremdeles gift 😉 Anonymkode: 826d0...8de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #23 Del Skrevet 9. april 3. sex på 4. Anonymkode: 195c5...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #24 Del Skrevet 11. april Fjerde, fordi jeg var for sylta på tredje 😂 Anonymkode: d9c75...8f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 11. april #25 Del Skrevet 11. april Det var både kyssing, klining og ligging på første date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #26 Del Skrevet 11. april Som ung kvinne i dagens samfunn så kan jeg ha vært veldig kjapp med diverse fysiske ting på første date - men med min kjæreste så kysset vi faktisk først på vår 5. date, og jeg har ikke kjent slike sommerfugler i magen siden jeg var fjortiss. Anonymkode: 18323...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå