AnonymBruker Skrevet 9. april #1 Del Skrevet 9. april Dere som er kjærester: Hvilken date kysset dere? Anonymkode: ff15a...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #2 Del Skrevet 9. april Andre Anonymkode: 871f5...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #3 Del Skrevet 9. april Og sex 3 Anonymkode: 871f5...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #4 Del Skrevet 9. april Nullte date. På fest. Fortsatt gift 20 år etter Anonymkode: 894b2...65a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 9. april #5 Del Skrevet 9. april Tredje date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThathaGabor Skrevet 9. april #6 Del Skrevet 9. april Andre date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 9. april #7 Del Skrevet 9. april 1.date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 9. april #8 Del Skrevet 9. april Andre ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #9 Del Skrevet 9. april Hadde ligget mye før første “date”. Klassisk norsk variant. ONS, så vurdere om det er verdt å bli kjent etterpå. Anonymkode: eec0b...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #10 Del Skrevet 9. april Første Anonymkode: 41c38...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nordby* Skrevet 9. april #11 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som er kjærester: Hvilken date kysset dere? Anonymkode: ff15a...4e0 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #12 Del Skrevet 9. april Andre. Kjærlighet ved første blikk 17. mai 2003. Anonymkode: 29146...921 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. april #13 Del Skrevet 9. april (endret) Vi dater enda, men vi kysset på 2 date. Riktignok var ingen av oss edru da 😄 Men han hadde lyst til å kysse meg, når jeg dro hjem dagen etterpå. Når vi begge var edru. Men han turte ikke helt tror jeg. Selv om jeg fikk melding av han senere om at han hadde angret på at han ikke gav meg et hadet-kyss 🥰 Men det tar vi nok igjen en annen gang. Endret 9. april av Mardina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 9. april #14 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som er kjærester: Hvilken date kysset dere? Anonymkode: ff15a...4e0 Er gift og sammen på 17:e året. Helt uventet på første improviserte date når vi flyktet fra en sosial greie på jobben. Neste date et par måneder etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #15 Del Skrevet 9. april 1.! Og sex på 3.. Vært sammen i 17 år 🥰 Glad jeg ikke skal date i dag, den gangen møttes man gjennom felles venner, på studiet eller på fritidsaktiviteter. Ikke ble man kvalt heller 🤯 Anonymkode: 51cfc...d40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 9. april #16 Del Skrevet 9. april Kjent til hverandre et år, chattet i to mnd og kysset og hadde sex på første skikkelige date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 9. april #17 Del Skrevet 9. april Jeg fingret henne i smuget ved siden av kaféen før daten ble avsluttet. Dessverre hadde vi ikke sted, men det ordnet vi på andre date. Over 20 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #18 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dere som er kjærester: Hvilken date kysset dere? Anonymkode: ff15a...4e0 Andre eller tredje tror jeg. Anonymkode: 342b1...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #19 Del Skrevet 9. april Andre Anonymkode: 246a5...cbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 9. april #20 Del Skrevet 9. april Tredje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå