AnonymBruker Skrevet 9. april #1 Skrevet 9. april Dere som er kjærester: Hvilken date kysset dere? Anonymkode: ff15a...4e0
AnonymBruker Skrevet 9. april #4 Skrevet 9. april Nullte date. På fest. Fortsatt gift 20 år etter Anonymkode: 894b2...65a 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #9 Skrevet 9. april Hadde ligget mye før første “date”. Klassisk norsk variant. ONS, så vurdere om det er verdt å bli kjent etterpå. Anonymkode: eec0b...a4f
*nordby* Skrevet 9. april #11 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som er kjærester: Hvilken date kysset dere? Anonymkode: ff15a...4e0 1.
AnonymBruker Skrevet 9. april #12 Skrevet 9. april Andre. Kjærlighet ved første blikk 17. mai 2003. Anonymkode: 29146...921 1
Mardina Skrevet 9. april #13 Skrevet 9. april (endret) Vi dater enda, men vi kysset på 2 date. Riktignok var ingen av oss edru da 😄 Men han hadde lyst til å kysse meg, når jeg dro hjem dagen etterpå. Når vi begge var edru. Men han turte ikke helt tror jeg. Selv om jeg fikk melding av han senere om at han hadde angret på at han ikke gav meg et hadet-kyss 🥰 Men det tar vi nok igjen en annen gang. Endret 9. april av Mardina 1
Fremmed fugl Skrevet 9. april #14 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som er kjærester: Hvilken date kysset dere? Anonymkode: ff15a...4e0 Er gift og sammen på 17:e året. Helt uventet på første improviserte date når vi flyktet fra en sosial greie på jobben. Neste date et par måneder etterpå.
AnonymBruker Skrevet 9. april #15 Skrevet 9. april 1.! Og sex på 3.. Vært sammen i 17 år 🥰 Glad jeg ikke skal date i dag, den gangen møttes man gjennom felles venner, på studiet eller på fritidsaktiviteter. Ikke ble man kvalt heller 🤯 Anonymkode: 51cfc...d40 1
Fjellmannover190 Skrevet 9. april #16 Skrevet 9. april Kjent til hverandre et år, chattet i to mnd og kysset og hadde sex på første skikkelige date
Snok1 Skrevet 9. april #17 Skrevet 9. april Jeg fingret henne i smuget ved siden av kaféen før daten ble avsluttet. Dessverre hadde vi ikke sted, men det ordnet vi på andre date. Over 20 år siden.
AnonymBruker Skrevet 9. april #18 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dere som er kjærester: Hvilken date kysset dere? Anonymkode: ff15a...4e0 Andre eller tredje tror jeg. Anonymkode: 342b1...9b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå