AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:24 #1 Del Skrevet onsdag kl 16:24 Har bare forsøkt de fra rema. De har hint av noe smak, men veldig lite smak. Jeg vil ha noe med mer smak. Disse her. Liker ikke sterk mat, så chilli eller japalenos blir ikke forsøkt. Hvilke vil du anbefale? Må lages i ovn, ikke kreve frityr eller airfryer. Anonymkode: 8ef4b...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:34 #2 Del Skrevet onsdag kl 16:34 Følger! Anonymkode: adc51...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet onsdag kl 16:38 #3 Del Skrevet onsdag kl 16:38 Sønnen min mener disse er gode: https://oda.com/no/products/28769-synnove-skrella-mozzarella-ostestenger/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:40 #4 Del Skrevet onsdag kl 16:40 Million skrev (1 minutt siden): Sønnen min mener disse er gode: https://oda.com/no/products/28769-synnove-skrella-mozzarella-ostestenger/ Det er ikke slike mozzarella sticks jeg mener, men ekte som man lager i ovn ts Anonymkode: 8ef4b...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:02 #5 Del Skrevet torsdag kl 04:02 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er ikke slike mozzarella sticks jeg mener, men ekte som man lager i ovn ts Anonymkode: 8ef4b...c9f 🤣🤣🤣 «Ekte som man lager i ovn» er ikke særlig -ekte-, det består av litt ost, og resten mel, vann, krydder-aromaer og tilsetningsstoffer 😂 Anonymkode: 5f8bf...341 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:16 #6 Del Skrevet torsdag kl 11:16 AnonymBruker skrev (7 timer siden): 🤣🤣🤣 «Ekte som man lager i ovn» er ikke særlig -ekte-, det består av litt ost, og resten mel, vann, krydder-aromaer og tilsetningsstoffer 😂 Anonymkode: 5f8bf...341 Du forsto hva jeg mente 🙄 Anonymkode: 8ef4b...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå