Gå til innhold

Koser du deg med noe hver eneste dag?

AnonymBruker

Koser du deg daglig?  

113 stemmer

1. 1. Koser du deg daglig?

• Ja
      60
    • Nesten daglig
      28
    • Nei bare av og til/ukentlig
      22
    • Koser meg sjelden
      1
    • Koser meg aldri
      2

Anbefalte innlegg

skreppamedleppa skrev (4 minutter siden):

Du må huske på hvem som begynte å sitere hvem her i denne tråden 😉 Jeg skal gi deg et festlig hint siden du er litt treig: var ikke meg som begynte å sitere deg først,  så at du er veldig opphengt i meg er flott det, jeg tar din beundring til etteretning. Jeg skjønner at det har gått langt inn under huden din at jeg synes det er et skrullete samfunn vi har når kos=snacks og at det både er rart og litt stakkarslig når mat er det første en tenker på når kos skal defineres. Men samme hvor mye du beundrer meg og siterer meg opp og ned i mente så er nå engang det min mening, at du ble så lei deg for det, såpass at du har fått helt oppheng i meg gjlr meg dess mer overbevist i min mening. Men kos deg masse med kesamen din du.

Takk for det, du får fortsette å leve i fantasiverden din og syntes alt som ikke passer inn i den er så utrolig rart liksom. At du ikke engang syntes det er pinlig å være så delulu må være utrolig befriende. Ha en fin kveld!

Anonymkode: 8173e...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for det, du får fortsette å leve i fantasiverden din og syntes alt som ikke passer inn i den er så utrolig rart liksom. At du ikke engang syntes det er pinlig å være så delulu må være utrolig befriende. Ha en fin kveld!

Anonymkode: 8173e...99c

Jo takk i like måte til absolutt alt du har skrevet i dette innlegget. At du ikke selv hører lyden av glasshuset ditt som knuses når du slenger stein i det er helt utrolig, jeg hører det helt hit 😉

Håper hellers du får en fin påske 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange sure kommentarer 😆 det koser jeg meg med 😅

Anonymkode: 3c9c6...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg allerede når jeg våkner.  Da ligger jeg i senga, ser ut av vinduet og tenker på hva jeg skal gjøre denne dagen.  Tenker på hvor heldig jeg er som ikke trenger å stresse for å komme meg på jobb.  Er så heldig å være frisk pensjonist.  

Mens jeg tidligere sto ved kjøkkenbenken og spiste frokost, vekket unger og brukte tid på badet for å fikse med hår og sminke, kan jeg ta det helt rolig.  Mannen er allerede i sving, så jeg er alene i huset når jeg står opp.  Spiser frokost, drikker kaffe og strikker mens jeg ser på  nyheten på TV.  Og slik fortsetter dagen - jeg bestemmer, for dagen er min :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er midt i en prosess der jeg kutter ut sjokolade, smågodt, kjeks, chips osv. Men føler at jeg sliter, har pleid å spise det hver dag. I dag ble det noen glass cola og jordbær med sukker på. Annet som er kos er kaffe og god mat. Har fedme så vil ned i vekt, men klarer ikke kutte alt av sukker samtidig.

Anonymkode: ac795...11c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgenkaffen er det beste som finnes🤩 Når jeg kommer hjem fra jobb, og etter noen plikter kan «hoppe» i koseklær. 

Anonymkode: 74e92...a90

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå koser jeg meg med å skrive med den herlige daten min hver dag 🥰 Dagens høydepunkt, når vi skriver sammen 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å gjemme meg vekk såpass på morgenen at jeg får 10 min i stillhet med varm kaffe. 😍

Også trener jeg nesten hver dag og det er absolutt kos for min del. 

Anonymkode: 0e9a5...e5d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...