Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd dette å kan dele erfaringer? 

Til info har jeg en ganske lav vekt, (nesten undervektig) men har nesten alt fettet på lår og hofter, hvor jeg har ganske så ekstreme cellulitter. Er så lei av å aldri kunne gå i shorts og korte skjørt på sommeren! De siste årene har jeg trent mye og gått ned i vekt (var allerede normalvektig) i håp om å bedre problemet, men ingenting hjelper. 

Anonymkode: f188e...ad4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med det, men før du starter med dyre behandlinger, kunne du kanskje ha tatt en prat med fastlegen din? Hun/han vil jo kunne gi deg råd, og kanskje også anbefale noen. Dette er vel noe plastikkirurgi også kan avhjelpe.

Anonymkode: d1f39...4b9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har ingen erfaring med det, men før du starter med dyre behandlinger, kunne du kanskje ha tatt en prat med fastlegen din? Hun/han vil jo kunne gi deg råd, og kanskje også anbefale noen. Dette er vel noe plastikkirurgi også kan avhjelpe.

Anonymkode: d1f39...4b9

Takk for svar, men fastlegen er nok ikke rett sted. Dette er et rent kosmetisk problem. 

Ts

Anonymkode: f188e...ad4

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva slags trening driver du med? Det som hjelper på celulitter er tung styrketrening på underkropp🌟👍

AnonymBruker
Skrevet

Alle har celulitter i større eller mindre grad. Til og med supermodeller har hvis du ser nøye etter. Det du kan gjøre er å akseptere at slik er kroppene våre. Ingen bryr seg og du er ikke spesiell som har det. Ikke la deg lure av skjønnhetsindustrien som har konstruert dette som noe stygt eller unormalt. 

Anonymkode: 6b117...9fd

• Liker 1
Skrevet

Noen er dessverre mer genetisk disponible for celulitter enn andre, og lite å gjøre noe med.. har dessverre ingen råd annet enn å begynne med tung styrketrening ja, massasje av området og aksept.. aner ikke hva laser gjør, hva det koster eller om det er varig, så håper du får mer nyttige svar på det du lurer på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...