Gå til innhold

Naboen min går inn hvis jeg er ute og unngår blikk kontakt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 19.28):

🙁 hvorfor kan ikke voksne være like åpne som barn. Når jeg var barn kan jeg aldri huske å få sånn respons fra annet barn, vi bare lekte sammen og hadde det hyggelig. 

Anonymkode: 00d9a...4de

Denne dama ønsker ikke å ha kontakt med deg, Hun snakker ikke med deg i det hele tatt.

men du prøver å få kontakt med barna hennes, og prøver å stadig få kontakt med henne. Og så lurer du på hvorfor hun er ubekvem? Du trenger jo deg på dem? Fordi det "er trist" å ikke ha kontakt?  Du må jo forstå at de ikke VIL ha kontakt?

Jeg synes du skal la familien være i fred. Om moren ikke ønsker å snakke med deg, så synes jeg ikke du skal prøve å få "tilgang" til mor, gjennom barna. Hvorfor i alle dager skal du være venner med små barn uansett? Sorry om dette er frekt. Men du mangler jo helt sosiale antenner her og har null respekt for denne moren. 

Anonymkode: e0f02...908

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vanskelig og vite når hun oppfører seg slik ikke alle liker og snakke med fremende/naboer hun er kanskje usikker og sjenert  mulig sosialangst. 

Anonymkode: b4363...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 10.09):

Å bo så tett oppå andre mennesker, men ikke klare å si hei en gang. Da bor man litt feil.

Anonymkode: 34093...77e

Noen ganger kan man ikke velge

Anonymkode: 0dab3...c59

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noen ganger kan man ikke velge

Anonymkode: 0dab3...c59

Man kan jo ikke bo i en skog i en hytte bare fordi man ikke vil være kompis med naboen da.. Altså jeg forstår at man kan si hei. Men jeg har jo naboer som ikke sier hei til meg? Jeg ønsker jo de ikke ut av huset sitt for det om. Jeg har ikke krav på noe vennskap med noen som helst. Jeg er like glad jeg selv om naboen ikke orker å hilse.

Anonymkode: e0f02...908

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 19.30):

Ikke alle vil bli kjent med naboen

Anonymkode: a697f...42c

Dette. Jeg vil bare være i fred. 

Siste jeg vil er å måtte småprate med naboen av plikt hver gang vi ser hverandre - på mitt eget hjemsted. Det holder å si hei. 

Jeg bor i blokk og det er noen jeg snakker med her, men heldigvis slipper man å snakke sammen om man ikke vil 

Anonymkode: 16984...6e1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...