AnonymBruker Skrevet 9. april #1 Skrevet 9. april I dag snakket jeg med en kollega. Vi snakket om at når noen har problemer hjemme f eks så kommer de på jobb og lar problemene hjemme gå utover jobben. Jeg sier at det er ikke bra. Spørs selvfølgelig hva problemene er. Min kollega kommer fra ett land med litt uroligheter. Skjønner at det ikke er lett. Men han mener at det er greit for han å ta med seg problemene hjemme på jobb. Men ikke greit for meg pga jeg har mine nærmeste her. Hva mener dere? Anonymkode: ed50a...a71
AnonymBruker Skrevet 9. april #3 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): f eks så kommer de på jobb og lar problemene hjemme gå utover jobben. Jeg sier at det er ikke bra. Det er ikke bra, men så er nå vi mennesker engang skrudd sammen slik at vi har livet med oss uansett hvor vi befinner oss. Noen er flinkere til å skille, ignorere, legge bort og dytte vekk. Andre er ikke like flinke og da må vi være litt raus med de som ikke klarer det eller som opplever livskriser i ulike varianter. At du har dine nærmeste og han ikke utgjør ikke noen forskjell. Man er ulik og det er verken mer eller mindre greit for ham enn for deg. Anonymkode: 17c48...817
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå