Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 Jeg tok eggeløsningstest denne perioden - den slo ut og vi hadde sex. I dag er jeg 1 dag over tiden, og tok graviditetstest. Den var POSITIV!!! jeg ble helt lammet, og kan ikke tro det. Jeg kan ikke ha gjordt noe feil med testen vel???
Susan Sto Helit Skrevet 13. mars 2006 #2 Skrevet 13. mars 2006 Skal mye til for at den er feilaktig positiv. Hvis testen viser feil, er det gjerne feilaktig negativt. (Tryggere for produsenten på den måten.)
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #3 Skrevet 13. mars 2006 Oy Oy da skal jeg jammen ha en liten baby. Tuuusen takk. Da må jeg bare glede meg til å fortelle det til mannen min når han kommer hjem fra jobb, må finne på noe gøy.
~Belle~ Skrevet 13. mars 2006 #13 Skrevet 13. mars 2006 Gratulerer så mye. Hvordan fortalte du mannen din det?
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2006 #14 Skrevet 14. mars 2006 Gratulerer så mye. Hvordan fortalte du mannen din det? ← *nysgjerrig*
~Belle~ Skrevet 14. mars 2006 #17 Skrevet 14. mars 2006 *nysgjerrig* ← Ja, det er jo litt spennende hvordan man får det fortalt. Jeg er ikke gravid ennå, men håper det snart klaffer. Den dagen det klaffer har jeg lyst til å fortelle det på en spesiell måte, og noen gode tips er jo ikke å forrakte.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #19 Skrevet 14. mars 2006 Skal mye til for at den er feilaktig positiv. Hvis testen viser feil, er det gjerne feilaktig negativt. (Tryggere for produsenten på den måten.) ← Vet vel ikke om det er tryggere for produsenten at den viser negativ når man er gravid... Ikke alle som vil være gravide vet du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå