AnonymBruker Skrevet 9. april #1 Skrevet 9. april Utbetales skattepenger på andre dager enn Onsdag? 🤔 Anonymkode: 34ef9...623
AnonymBruker Skrevet 9. april #3 Skrevet 9. april I følge chatten til Skatteetaten så sendte de som regel ut på onsdager før 4. april og nå etter kan oppgjøret komme hver dag. Har derimot ikke sett noen som har fått på andre dager. Anonymkode: 34b4f...176
AnonymBruker Skrevet 9. april #4 Skrevet 9. april Av venner, kollegaer og familie som har fått oppgjøret har det kommet onsdager Anonymkode: b9410...609
Himmelen_91 Skrevet 9. april #5 Skrevet 9. april Jeg leverte 13 mars mannen min leverte 28 mars 😭 håper det kommer snart. Noen som har fått det med engang? Åja visste ikke at det kun var på onsdager?
AnonymBruker Skrevet 9. april #7 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tirsdag her Anonymkode: 52fb9...c9d Og det tok en uke, begge fikk igjen på skatten(gift) Anonymkode: 52fb9...c9d
Buna Skrevet 9. april #8 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tirsdag her Anonymkode: 52fb9...c9d Fikk utbetalt i går, Tirsdag, jeg også. Så ikke bare Onsdager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå