Gå til innhold

Skrellex

veslemy2006

Anbefalte innlegg

Noen som følger han på snap. Synes han er ganske morsom å følge. Å nå er han blitt sjuk å er på sykehus. Å det er kjipt og vondt. Men er ekstremt mye klaging på helsepersonell.  Legene kan jo ikke noe. Får jo bare feil medisin. De stikker veneflon feil. Jeg får ikke ha enerom. Noe han nå har fått.  Skjønner det er kjipt. Men noe de fleste vet så er helsepersonell underbemannet og at sykehus er stortsett fulle. Men han virker ekstremt diva. De som jobber der gjør nok så godt  de kan å har kapasitet til. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke Snap..mulig er han diva,muligens ikke. Han er hvertfall Fabulous ! 

Anyway : helsepersonell er engler❤ Men: det er også mye avvik og grums i systemet. 

Hva feiler det ham ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havspeil skrev (2 timer siden):

Har ikke Snap..mulig er han diva,muligens ikke. Han er hvertfall Fabulous ! 

Anyway : helsepersonell er engler❤ Men: det er også mye avvik og grums i systemet. 

Hva feiler det ham ? 

Så absolutt.  Det jeg reagerer på er at absolutt alle er jo elendige som jobber det gir han inntrykk av.  Men mye av grunnen til avvik er jo nettopp fordi de er underbemannet. Og at de jobber mye og lange dager. Liker han veldig godt jeg som sagt. Men synes det blir litt mye når alt går på å være så negative til helsevesenet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havspeil skrev (2 timer siden):

Hva feiler det ham ? 

Han lå på sykehus i slutten av mars etter å ha blitt dårlig på Gran Canaria. Tydeligvis ligger han fremdeles innlagt..
Legene tror visst at han har dobbeltsidig lungebetennelse og kraftig halsbetennelse.

https://www.moss-avis.no/skrellex-hasteinnlagt-pa-sykehus-du-er-dausjuk/s/5-67-2134642

Endret av The Kavorka
La til link til avisartikkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har lagt om til en svært tilgjort Fredrikstad dialekt så orker ikke å høre på han. Jeg mener det hadde vært bedre om han hadde beholdt mossedialekten sin

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panna skrev (1 minutt siden):

Han har lagt om til en svært tilgjort Fredrikstad dialekt så orker ikke å høre på han. Jeg mener det hadde vært bedre om han hadde beholdt mossedialekten sin

Helt jævlig å høre på! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får fnatt av den påtatte Frek-dialekten 😵‍💫 Har store vansker med å forstå hva som får en del folk til å synes han er morsom.. Er det dialekten eller selve det han sier de synes er morsomt? Jeg har aldri hørt han si noe litt morsomt en eneste gang...  Synes alt han sier er noe i denne gata "Sånn som morra mi plæjær å si; det ærn'te gull alt som glimrær!" o.l.. Bare floskler og fraser, med tilgjort dialekt (som jeg trodde vi var ferdig med da "Raymond fra Fredrikstad" pensjonerte seg på 90tallet..) 😖

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haloman skrev (11 minutter siden):

Jeg får fnatt av den påtatte Frek-dialekten 😵‍💫 Har store vansker med å forstå hva som får en del folk til å synes han er morsom.. Er det dialekten eller selve det han sier de synes er morsomt? Jeg har aldri hørt han si noe litt morsomt en eneste gang...  Synes alt han sier er noe i denne gata "Sånn som morra mi plæjær å si; det ærn'te gull alt som glimrær!" o.l.. Bare floskler og fraser, med tilgjort dialekt (som jeg trodde vi var ferdig med da "Raymond fra Fredrikstad" pensjonerte seg på 90tallet..) 😖

Høres stokk dum og tilbakestående ut. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...