AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:28 #21 Del Skrevet fredag kl 09:28 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle jeg kjenner bruker WhatsApp eller Signal. Anonymkode: 05414...4ff Jeg kjenner én, og han er afrikaner. Anonymkode: d8a6d...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:26 #22 Del Skrevet fredag kl 12:26 AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 17.32): Fordi det er gratis? Tinder er en svindel app som krever enormt med penger. Anonymkode: d452d...e34 skjønner ikke helt den. I dag er jo alle mobilabonnement fullt av gratis sms... så hver gang noen spør meg om whatsapp sier jeg nei, med mindre det er venner i utlandet da. Men ellers kan man bruke vanlig sms syns jeg, nummeret oppgir man jo uansett Anonymkode: fc0ae...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:46 #23 Del Skrevet fredag kl 17:46 Jeg bruker Whatsapp til alle vennene mine, men jeg bor ikke i Norge. Anonymkode: de1e8...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #24 Del Skrevet 20 timer siden Kjenner ingen som bruker whatsapp, bortsett fra på jobb, der bruker vi det . Anonymkode: 77d53...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå