AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:45 #1 Del Skrevet onsdag kl 14:45 De har aldri messenger eller snap. Vil bruke WhatsApp og bare det.. Er det noe grunn til dette? Anonymkode: 78fdc...e76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet onsdag kl 14:48 #2 Del Skrevet onsdag kl 14:48 Er myyyye svindel og folk som prøver scamme deg som gjør dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:53 #3 Del Skrevet onsdag kl 14:53 Kan være så enkelt som at verken Snap eller Facebook Messenger er spesielt gode meldingsapper. Jeg har for så vidt Snap, men bruker det kun til å sende teite bilder, til meldinger og samtaler går det nesten alltid i WhatsApp eller Signal. Anonymkode: 05414...4ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:32 #4 Del Skrevet onsdag kl 15:32 Fordi det er gratis? Tinder er en svindel app som krever enormt med penger. Anonymkode: d452d...e34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:33 #5 Del Skrevet onsdag kl 15:33 Om man er utro er WathsApp suveren Anonymkode: 1d8f6...63f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:38 #6 Del Skrevet onsdag kl 15:38 Jeg ble forsøkt svindlet av en på Tinder som absolutt ville over på WhatsApp .. veldig vanlig å bruke av utenlandske svindlere Anonymkode: 6ea41...0eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:13 #7 Del Skrevet onsdag kl 16:13 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg ble forsøkt svindlet av en på Tinder som absolutt ville over på WhatsApp .. veldig vanlig å bruke av utenlandske svindlere Anonymkode: 6ea41...0eb Hvordan forsøkte de å svindle deg? Virket de unormalt flinke i å kommunisere og bry seg om deg og dine behov? Anonymkode: 78fdc...e76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:10 #8 Del Skrevet onsdag kl 17:10 Så å si alle svindlere og catfishere vil ha deg over på WhatsApp. Grunnen er at den er godt kryptert og mindre moderert. Så svindlere blir ikke så fort kastet ut av WhatsApp. Anonymkode: d8b27...c14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:23 #9 Del Skrevet onsdag kl 19:23 Aldri opplevd , er det damer ? Sikkert scam Anonymkode: 77d53...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:55 #10 Del Skrevet torsdag kl 05:55 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Aldri opplevd , er det damer ? Sikkert scam Anonymkode: 77d53...d80 Nei menn. Nå var det to stk.jeg snakket med som valgte å droppe meg fordi jeg ikke ville bruke WhatsApp. Anonymkode: 78fdc...e76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:59 #11 Del Skrevet torsdag kl 05:59 Aldri opplevd Anonymkode: b06df...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:43 #12 Del Skrevet torsdag kl 07:43 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Fordi det er gratis? Tinder er en svindel app som krever enormt med penger. Anonymkode: d452d...e34 Sms er også gratis. Anonymkode: 980c8...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:25 #13 Del Skrevet torsdag kl 13:25 Svindlere. Norske menn bruker ikke whatsapp til annet enn snusk Anonymkode: df235...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:27 #14 Del Skrevet torsdag kl 13:27 Tipper at en stor del av de er utro Anonymkode: ac80f...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:53 #15 Del Skrevet torsdag kl 13:53 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sms er også gratis. Anonymkode: 980c8...430 Ja, men det er lurt å gi vekk tlf nr for tidlig. Men ja, alt annet enn betlangstjenester, så har noen profiler under andre navn på messenger og andre meldingstjenester. Anonymkode: d452d...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:56 #16 Del Skrevet fredag kl 07:56 Er det? Aldri opplevd. Bruker uansett ikke HvaOpp, så det blir nei om noen spør. Anonymkode: 683d6...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:59 #17 Del Skrevet fredag kl 07:59 Utlendinger? Aldri opplevd nordmenn på WhatsApp. Anonymkode: d8a6d...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:02 #18 Del Skrevet fredag kl 08:02 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Utlendinger? Aldri opplevd nordmenn på WhatsApp. Anonymkode: d8a6d...7f3 Alle jeg kjenner bruker WhatsApp eller Signal. Anonymkode: 05414...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:17 #19 Del Skrevet fredag kl 08:17 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja, men det er lurt å gi vekk tlf nr for tidlig. Men ja, alt annet enn betlangstjenester, så har noen profiler under andre navn på messenger og andre meldingstjenester. Anonymkode: d452d...e34 Jeg regner med at du mener at det ikke er lurt å gi bort nummeret for tidlig? Man ser jo nummeret på whatsapp og, så hvis man ikke vil gi bort nummeret så er jo WhatsApp en dårlig ide. Anonymkode: 980c8...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:28 #20 Del Skrevet fredag kl 08:28 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Alle jeg kjenner bruker WhatsApp eller Signal. Anonymkode: 05414...4ff Nordmenn? Fra tenåringer til gamliser? Tror jeg kan telle på én hånd hvor mange jeg kjenner som er på hver av appene. Bruker selv helst Signal, men virker ganske håpløst å få folk over fra Messenger og Snap. Anonymkode: 683d6...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå