Gjest Fortvilet Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 Begynte i ny jobb etter nyttår. Er en spennende jobb med mye ansvar og et stort budsjett. Var så utrolig klar for dette da jeg begynte, men nå føles det bare tungt å gå på jobb. Er en liten bedrift med få ansatte. Føler at det er alt for mye ansvar som hviler på mine skuldre og at han som ansatte meg har hatt alt for høye forhåpninger til meg mtp hva jeg skal levere (salg) Hver dag går jeg til jobb og tenker at "I dag skal jeg jammen jobbe som en helt og virkelig vise dem" men så er det en tung jobb med lite respons fra kundene (tøft marked) og jeg lir bare helt knust og vet ikke hvor lenge jeg orker. Men så vil jeg smtidig så gjerne overbevise meg selv om at det skal funke... Noen som har det på samme måte eller har tips til motivasjon?
Saeria Skrevet 13. mars 2006 #2 Skrevet 13. mars 2006 Jeg har desverre ikke så mange tips. Vil bare gi deg en Kanskje det er du som forventer for mye av deg selv? Ikke press deg selv for hardt, og ikke vær for streng med deg selv. Gi deg selv litt ros når du føler noe går bra.
Gjest Gjest_Frua_* Skrevet 13. mars 2006 #3 Skrevet 13. mars 2006 Hei du! Jeg synes du skal manne deg opp til en helt ærlig prat med sjefen din jeg, før du graver deg ned i en negativ spiral. Det kan godt være at det slett ikke er så mye som skal til. Kanskje det nettopp ER vanskelig å selge, og det vet sjefen din godt. Og at du hadde helt urealistiske forventninger til hva som skulle være mulig. Eller du må lære deg mer om dette markedet. Men hvis du ikke sier ifra, så aner ikke sjefen din at du har problemer før han/hun får en eller annen rapport som viser salg under budsjett. Så være proaktiv og ta det opp nå med en gang. Prøv å tenke igjennom hva som skal til for at du skal få dette til å bli bedre. Vær løsningsorientert. Det tjener du mest på selv også. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå