AnonymBruker Skrevet 9. april 2025 #1 Skrevet 9. april 2025 Heisann, eg har alltid hatt regelmessig mensen, hadde siste menstrasjondag for 8 dager siden, fikk no i dag lyserosa utflod og litt blod som mensen, (har trent veldig mye dei siste 3 vekene ), kjenne eg får litt angst da eg er redd da er noe så har skjedd eller farligt da eg ikkje har opplevd dette før, dame på 37 år Anonymkode: 8fb4a...304
AnonymBruker Skrevet 9. april 2025 #2 Skrevet 9. april 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Heisann, eg har alltid hatt regelmessig mensen, hadde siste menstrasjondag for 8 dager siden, fikk no i dag lyserosa utflod og litt blod som mensen, (har trent veldig mye dei siste 3 vekene ), kjenne eg får litt angst da eg er redd da er noe så har skjedd eller farligt da eg ikkje har opplevd dette før, dame på 37 år Anonymkode: 8fb4a...304 Det kan være mange årsaker til dette. Men ingen grunn til engstelse. Har du gjort noe annet enn å trene regelmessig?..Eller har du for eksempel byttet beskyttelse?...Underlivet reagerer veldig forskjellig på det. Har du gått fra bind til tampong, eller omvendt? Anonymkode: 9257f...301
AnonymBruker Skrevet 9. april 2025 #3 Skrevet 9. april 2025 Det kan være du har eggløsning, slimhinnene blir skjørere når man har det og da kan man få en liten blødning hvis man trener hardt. Anonymkode: c0375...384
AnonymBruker Skrevet 9. april 2025 #4 Skrevet 9. april 2025 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det kan være mange årsaker til dette. Men ingen grunn til engstelse. Har du gjort noe annet enn å trene regelmessig?..Eller har du for eksempel byttet beskyttelse?...Underlivet reagerer veldig forskjellig på det. Har du gått fra bind til tampong, eller omvendt? Anonymkode: 9257f...301 Har ikkje brukt noe beskyttelse på lenge og har ikkje hatt grunn for det (er ikkje gravid) Anonymkode: 8fb4a...304
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå