Gå til innhold

Naboen løp ut og tisset i busken rett ved inngangsdøren vår🤔 Altså, hva sies man til sånt?🙈

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ardwinna skrev (45 minutter siden):

Du får si til han at du vurderer å kastrere den rekmonsen som driver og pissmarkerer på buska ved inngangsdøra, og at du sitter klar med vannslangen neste gang han kommer rekende. ;)

😂😂

Takker for tips! Så enten dette, eller sitte opp en stolpe, som var foreslått lenger oppe i tråden😅😅

Jeg aner jo ikke om dette er noe han pleier å gjøre, og det er ikke noe jeg egentlig vil ta opp med han, men samtidig så syns jeg da at han kan bruke andre busker🙄 Og at han ikke tar på dørhåndtaket, eller andre ting🤢

Anonymkode: 5679b...54f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette løser dere enkelt. Neste gang mannen i huset møter på naboen så sier han «du - du vet at vi har et dørkamera, ikke sant? Jeg og fruen har ledd en del av sprintende tissetrengt mann retning busk i det siste.» 

Og så er naboen oppmerksom på at han ble observert, de to ler, den ene nok mer hjertelig enn den andre. 

minister-mio skrev (2 timer siden):

En voksen mann klarer ikke nødvendigvis holde seg, du aner jo ikke noe om hans helse. Det kan ha vært en krisesituasjon.

Men hadde syntes det var ekkelt selv 

Hvordan er evnen til å holde seg kjønns-festet, mener du? Ville naboen vært mer i stand til å holde seg om han var en hun? Dersom naboen ikke klarte holde seg av rent medisinske grunner har han da, får man tro, en bøtte, potte, bleie eller vask?

Og til dere her i tråden som tisser i hagen: er noen av dere kvinner? Dersom dere er menn: hvor mange har koner, kjærester, døtre etc som også tisser i hagen?

Anonymkode: 83c9c...432

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville jo valgt å tisse i en bøtte, innendørs, dersom toalettet var opptatt og jeg ble helt desperat. Naboens busk er et dårlig valg, ja. For en gangs skyld ville jeg skrevet det på tabbekvoten. Flere ganger, da ville jeg nok spurt om han kunne la det være pga. lukt og at busken kan dø av det.

Anonymkode: 3cd73...a91

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (3 timer siden):

Hvis man som voksen mann må fly ut i hagen i ny og ne for å tisse fordi toalettet er opptatt, da har man  ikke mye kontroll over egen blære...

Fra fjær til fem høns 🙄

Hvordan ble en gang til "i ny og ne"??

Anonymkode: 477bb...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvordan er evnen til å holde seg kjønns-festet, mener du? Ville naboen vært mer i stand til å holde seg om han var en hun?

Anonymkode: 83c9c...432

Hadde naboen vært en dame, hadde vedkommende skrevet "En voksen kvinne klarer ikke nødvendigvis holde seg, du aner jo ikke noe om hennes helse". Ikke verre enn det. Det er jo ikke kjønnet som er poenget her.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan si at det lukter . Og at det blir en sjenerende lukt på tomta deres. For over tid,så lukter det faktisk. 

Anonymkode: 326cd...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 19.27):

Fra fjær til fem høns 🙄

Hvordan ble en gang til "i ny og ne"??

Anonymkode: 477bb...173

Kanskje du skal lese innlegget jeg siterer?? 

"Glad vi bor som vi bor. Her hender det både gubben og guttungen flyr ut å tisser , hvis doen er opptatt ."

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett frem kjøpegjødsel og si du foretrekker å gjødsle plantene selv. 

Anonymkode: 76210...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to første tanker er at enten var han ruset, eller så holdt det på å gå galt. At hadde han ikke fått åpnet opp smekken så fort han var ute av døren, så hadde han tisset i buksen. Hvis du har kamera, kan du gjerne sjekke om han faktisk pleier å tisse ute.

Anonymkode: 41c52...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, er det egentlig lov med dørkamera som fanger opp naboenes eiendom? Trodde det kun var lov å filme på egen eiendom.

Anonymkode: 07aad...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså enig i at han nok burde valgt en annen busk, men jeg hadde nok ikke sagt noe før jeg evt så det ble en vane. Kanskje var toalettet opptatt og han _måtte_. 

Anonymkode: d28ad...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mine to første tanker er at enten var han ruset, eller så holdt det på å gå galt. At hadde han ikke fått åpnet opp smekken så fort han var ute av døren, så hadde han tisset i buksen. Hvis du har kamera, kan du gjerne sjekke om han faktisk pleier å tisse ute.

Anonymkode: 41c52...e0d

Han bruker alltid joggebukse😅 Har ikke tenkt på det, å sjekke om det har skjedd flere ganger, hmm🤔 Må tenke litt på det, for jeg vil egentlig vite om dette er en vanlig greie, men vi har ikke merket noe før, samtidig er jeg redd jeg skal føle jeg går over en grense da..

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

TS, er det egentlig lov med dørkamera som fanger opp naboenes eiendom? Trodde det kun var lov å filme på egen eiendom.

Anonymkode: 07aad...660

Som jeg har skrevet flere ganger, det er en felles hage, altså både hans og vår. Han vet om kameraet, og godkjente det. Dog regner jeg med at han glemte seg et øyeblikk. 

Anonymkode: 5679b...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er wc hjemme opptatt, så går man enten ut i egen hage eller annet egnet sted man er litt i skjul (ikke hos naboen). Eller man tisser i vasken eller en bøtte el. Så får man heller vaske godt. 

Hvor gammel er denne naboen? Det er ikke en teit russeknute eller flasketuten peker på? Full og fest? 

Jeg ville nok tatt det opp. Bare si han er observert tissene på deres busker. Han trenger ikke vite hvordan dere vet og hvem som har sett. Si at dere syns det er ufint.

Anonymkode: c7610...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare høflig minnet han på dørkamera, man vil jo ikke bli filmet mens man tisser.

Anonymkode: 72e74...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (På 9.4.2025 den 15.57):

Hvis man som voksen mann må fly ut i hagen i ny og ne for å tisse fordi toalettet er opptatt, da har man  ikke mye kontroll over egen blære...

Nei, og det er det jo faktisk mange voksne menn og kvinner som sliter med. Det kalles inkontinens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...