AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:45 #1 Del Skrevet onsdag kl 13:45 Datter observerte det når hun kom hjem, hun gikk gjennom hagen, det var kveld og mørkt. Hun så han komme ut døren i full fart, også gikk han rett bort og tisset på busken litt bortenfor døren. Riktignok inn i busken, men det er en del av hagen, vi går der, og vi (dvs mannen og jeg) trimmer denne busken og resten, klipper gresset og har ellers alt av ansvar ute. Vi bor i tomannsbolig og har en stor hage, men naboen har aldri gjort noe i den, så det er mannen og jeg som steller den. Jeg syns det er griseekkelt at han gjør sånt, og han kunne i det minste gått lengre bort å tisset, det er som sagt en stor hage og mange egnede plasser sånn sett. Så, skal man si noe, eller droppe det?🙈 Vi har dørkamera, så jeg så selv at han gjorde det, så jeg gikk ut og spritet av dørhåndtaket, men syns dette er nesten litt sjukt, hvem gjør sånt? Han har besøk av en ny kjæreste, som har med barnet sitt, så mulig toalettet var opptatt, jeg kan ikke tenke meg en annen grunn, men en voksen mann må jo klare å holde seg, eller?🤷♀️ Anonymkode: 5679b...54f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:48 #2 Del Skrevet onsdag kl 13:48 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så, skal man si noe, eller droppe det?🙈 Vi har dørkamera, så jeg så selv at han gjorde det, så jeg gikk ut og spritet av dørhåndtaket, men syns dette er nesten litt sjukt, hvem gjør sånt? Han har besøk av en ny kjæreste, som har med barnet sitt, så mulig toalettet var opptatt, jeg kan ikke tenke meg en annen grunn, men en voksen mann må jo klare å holde seg, eller?🤷♀️ Anonymkode: 5679b...54f Han må i hvert fall klare å holde seg til sin egen busk 😅 Gå og spør om toalettet deres er tett, siden du så noe rart i dørkameraet deres. Forhåpentligvis blir han flau nok til å aldri gjøre det igjen. Med mindre han er som en hund som skal markere seg, da har du et problem. Sette opp en stolpe, kanskje? Anonymkode: 15edd...734 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:50 #3 Del Skrevet onsdag kl 13:50 Glad vi bor som vi bor. Her hender det både gubben og guttungen flyr ut å tisser , hvis doen er opptatt . Anonymkode: 6f477...cda 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:54 #4 Del Skrevet onsdag kl 13:54 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Glad vi bor som vi bor. Her hender det både gubben og guttungen flyr ut å tisser , hvis doen er opptatt . Anonymkode: 6f477...cda Men går dere ut å tisser på naboens busker? For det er merkelig uansett om man bor i by eller bygd Anonymkode: 27d24...bdd 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:54 #5 Del Skrevet onsdag kl 13:54 Jeg har tisset i hagen selv jeg, men da var det fordi jeg oppdaget at toalettet var gått tett og jeg måtte skikkelig tisse. Det var raskere enn å finne en bøtte, fordi vi hadde det i et skap i etasjen over. Jeg ville sagt noe, men kanskje på litt lattermild måte - flauhet har nok en mer motvirkene effekt enn irritasjon og sinne Anonymkode: 19470...27f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet onsdag kl 13:55 #6 Del Skrevet onsdag kl 13:55 Hadde bare ledd av det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet onsdag kl 13:56 #7 Del Skrevet onsdag kl 13:56 En voksen mann klarer ikke nødvendigvis holde seg, du aner jo ikke noe om hans helse. Det kan ha vært en krisesituasjon. Men hadde syntes det var ekkelt selv 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:56 #8 Del Skrevet onsdag kl 13:56 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men går dere ut å tisser på naboens busker? For det er merkelig uansett om man bor i by eller bygd Anonymkode: 27d24...bdd Nei. Derfor glad vi bor som vi gjør. Ingen naboer tett på. Kun hagen og skauen Anonymkode: 6f477...cda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:57 #9 Del Skrevet onsdag kl 13:57 Dersom man først må ut og tisse, så gjør man det i egen hage. Deler dere hage, noe det virker som, så har han vel ikke noe valg? Han tenker vel ikke over at det er dere som steller busken. Er det sånn at dere steller den hver dag? Hvis ikke regner det nok bort snarlig. Anonymkode: 07aad...660 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet onsdag kl 13:57 #10 Del Skrevet onsdag kl 13:57 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Glad vi bor som vi bor. Her hender det både gubben og guttungen flyr ut å tisser , hvis doen er opptatt . Anonymkode: 6f477...cda Hvis man som voksen mann må fly ut i hagen i ny og ne for å tisse fordi toalettet er opptatt, da har man ikke mye kontroll over egen blære... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:05 #11 Del Skrevet onsdag kl 14:05 Tisser ofte i hagen. Går ikke inn for å tisse om jeg er ute i friluft. Men jeg har ikke så mye innsyn i den hagen heller. Men hvem har med å bry seg om jeg tisser på egen tomt? Jeg har ikke noen hemninger mot det der. Jobber på en arbeidsplass der vi jobber ute halve dagen på et stort område. Jeg må sette meg i en bil for å kjøre til et bygg der det er toalett. Anonymkode: 1bc93...65b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:14 #12 Del Skrevet onsdag kl 14:14 Veldig viktig detalje, var det busker på hans egen eindom som han kunne brukt? Anonymkode: 99fe1...9ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:29 #13 Del Skrevet onsdag kl 14:29 Kan du ta en humoristisk vri på dette? Kanskje du kan sende han overvåkingsklippet, men en artig tekst ala "Boksen går. Du er observert 😛" Anonymkode: 11271...ed2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:30 #14 Del Skrevet onsdag kl 14:30 Vi bodde i blokk og hadde en nabo som tisset i oppgangen. Han var alkis og dritings, da. Anonymkode: 59c2f...732 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:34 #15 Del Skrevet onsdag kl 14:34 Hadde latt det gå, men om jeg så det igjen hadde jeg spurt pent om ikke han kunne tisse på egne busker. Anonymkode: c8ad5...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:35 #16 Del Skrevet onsdag kl 14:35 Urin er gjødsel, du burde betale han for tjenesten 🥳 Anonymkode: 8132b...bd9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:44 #17 Del Skrevet onsdag kl 14:44 Ts her. Hele hagen er felles, altså både hans og vår, men han har aldri gjort noe i den. Så buskene er vel felles dem også🙈😅 Men jeg syns det er vemmelig at han bruker busken ved inngangsdøren som do, som jeg skrev, så er det flere plasser å tisse om man absolutt skal bruke hagen til det. AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Glad vi bor som vi bor. Her hender det både gubben og guttungen flyr ut å tisser , hvis doen er opptatt . Anonymkode: 6f477...cda Rett ved inngangen? Og på plasser der dere går, og på planter/busker som dere klipper ol? Hva med håndvask? AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har tisset i hagen selv jeg, men da var det fordi jeg oppdaget at toalettet var gått tett og jeg måtte skikkelig tisse. Det var raskere enn å finne en bøtte, fordi vi hadde det i et skap i etasjen over. Jeg ville sagt noe, men kanskje på litt lattermild måte - flauhet har nok en mer motvirkene effekt enn irritasjon og sinne Anonymkode: 19470...27f Jeg skjønner jo at når man må, så må man, men her var ikke toalettet tett. minister-mio skrev (38 minutter siden): En voksen mann klarer ikke nødvendigvis holde seg, du aner jo ikke noe om hans helse. Det kan ha vært en krisesituasjon. Men hadde syntes det var ekkelt selv Nei, jeg aner ikke om han har noen problemer, og var det helt krise, så var det det, men jeg syns han kunne gått lengre bort. Det er flere steder som er bedre egnet og som har mindre innsyn. AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Dersom man først må ut og tisse, så gjør man det i egen hage. Deler dere hage, noe det virker som, så har han vel ikke noe valg? Han tenker vel ikke over at det er dere som steller busken. Er det sånn at dere steller den hver dag? Hvis ikke regner det nok bort snarlig. Anonymkode: 07aad...660 Nei, vi steller den selvsagt ikke hver dag, men det er ekkelt uansett. Og han kunne gått flere andre steder og tisset, enn rett utenfor døren der man går. Og det var jo selvsagt ikke snakk om å vaske seg etterpå, så han tok jo på dørhåndtak osv. AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tisser ofte i hagen. Går ikke inn for å tisse om jeg er ute i friluft. Men jeg har ikke så mye innsyn i den hagen heller. Men hvem har med å bry seg om jeg tisser på egen tomt? Jeg har ikke noen hemninger mot det der. Jobber på en arbeidsplass der vi jobber ute halve dagen på et stort område. Jeg må sette meg i en bil for å kjøre til et bygg der det er toalett. Anonymkode: 1bc93...65b Deler du hagen med naboer? Tisser du rett ved døren? Og hva med håndvasken? AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Veldig viktig detalje, var det busker på hans egen eindom som han kunne brukt? Anonymkode: 99fe1...9ba Felles hage, så det er begges. Anonymkode: 5679b...54f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:37 #18 Del Skrevet onsdag kl 15:37 snurk skrev (1 time siden): Hvis man som voksen mann må fly ut i hagen i ny og ne for å tisse fordi toalettet er opptatt, da har man ikke mye kontroll over egen blære... Nei, noe en av fem sliter med... Hva så, om do er opptatt? Anonymkode: e205f...432 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:41 #19 Del Skrevet onsdag kl 15:41 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ts her. Rett ved inngangen? Og på plasser der dere går, og på planter/busker som dere klipper ol? Hva med håndvask? Anonymkode: 5679b...54f Nei de har et hjørne de pleier å gå til. Og vask har vi rett på innsiden av ingang på vaskerommet Anonymkode: 6f477...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet onsdag kl 15:46 #20 Del Skrevet onsdag kl 15:46 Du får si til han at du vurderer å kastrere den rekmonsen som driver og pissmarkerer på buska ved inngangsdøra, og at du sitter klar med vannslangen neste gang han kommer rekende. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå