AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:36 #1 Del Skrevet onsdag kl 13:36 Min kone fullfører bacheloren sin til sommeren og i den anledning ønsker jeg å gi henne en oppmerksomhet/gave. Hun er kronisk syk og utdanning har derfor ikke vært en selvfølge. Ønsker ikke å spørre henne da jeg vil at det skal være en overraskelse. Jeg vil gjerne at det skal være noe fysisk som hun kan ha lenge og som symboliserer bragden, men usikker på hva det skal være. Hun bruker sjelden smykker/ringer så tenker jeg må finne på noe annet. Blir glad for innspill og tips. Anonymkode: c5f15...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:39 #2 Del Skrevet onsdag kl 13:39 Hva med et smykke eller et armebånd? Anonymkode: b3560...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:46 #3 Del Skrevet onsdag kl 13:46 Hva er hun interessert i? Jeg er heller ikke smykkemenneske, men har jo nok av andre ønsker Anonymkode: 08dab...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:53 #4 Del Skrevet onsdag kl 13:53 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva med et smykke eller et armebånd? Anonymkode: b3560...97b Les hi er du snill Anonymkode: 8536b...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms. Perfect Skrevet onsdag kl 17:32 #5 Del Skrevet onsdag kl 17:32 Jeg hadde blitt veldig glad for en skikkelig ferie etterpå. Gjerne spa med samboer, eller en helg en annen plass. Eller en slags «rekreasjonsdag» med frisør, stell av øyebryn/vipper, massasje eller lignende. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:41 #6 Del Skrevet onsdag kl 17:41 En klokke? En kvalitetspenn? Om en penn fra Montblanc blir i overkant dyr, så er både Cross og Kaweco gode merker. Anonymkode: 40f25...95e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:42 #7 Del Skrevet onsdag kl 17:42 Da jeg var ferdig med bachelor fikk jeg en ny sølje til bunaden av pappa. Da jeg var ferdig med master fikk jeg et isfisketelt som jeg lenge hadde ønsket meg Hva med noe turutstyr, om hun liker friluftsliv? Eller liker hun noe annet? Å male, fotografere eller noe slikt? Er det noe utstyr hun trenger eller ville blitt glad for? Eller liker hun vesker? En fin og klassisk veske er kanskje noe mange hadde blitt glad for. Anonymkode: aae21...229 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet onsdag kl 17:48 #8 Del Skrevet onsdag kl 17:48 Jeg liker ikke smykker eller dyre merkegreier. Har fått symaskin i bachelorgave, toppturski i mastergave og drivhus etter master nummer to 😅 Alt fra mamma da, tror ikke jeg har fått noe fra mannen, men uansett gaver jeg har blitt skikkelig glad for og fremdeles har og er glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet onsdag kl 17:49 #9 Del Skrevet onsdag kl 17:49 Om du vil ha en symbolsk ting så kan en figur fra Willow tree kanskje være noe? Vi er veldig glad i de i min familie, og gitt de både til sorg og glede, bursdag og bryllup. Butikken Feel har noen lignende, men med mer farger. Må like litt «nips», men jeg blir alltid veldig glad for å få en selv, og er veldig glad i å gi selv. Hver figur har et adjektiv til navn (eller mange av de), så skal være mulig å finne noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:53 #10 Del Skrevet onsdag kl 17:53 Kunst? Jeg hadde blitt glad for det, så fremt det traff smaksmessig. Anonymkode: ce567...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:58 #11 Del Skrevet onsdag kl 17:58 Så snilt av deg ☺️ Jeg fikk en god middag ute av mannen min. Som jeg ønsker meg ☺️ Anonymkode: 994b4...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:03 #12 Del Skrevet onsdag kl 18:03 Jeg fikk en mulberryveske av mannen når jeg hadde tatt master. Stor nok til å være en skikkelig jobbveske. Bruker den fortsatt på jobb hver dag selv etter 14 år. Anonymkode: 85c69...f50 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:38 #13 Del Skrevet torsdag kl 09:38 Tusen takk for tips! Tenkte også først på reise, men tenker det skal være noe fysisk som kan vare mange år. Får se litt på noen vesker eller willow tree. 😊 Anonymkode: c5f15...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:47 #14 Del Skrevet torsdag kl 09:47 Noe hun kan bruke i yrket? Feks en søsterklokke om hun er sykepleier? Pc veske/jobb veske om hun jobber på kontor. Skikkelig turtøy/sko om det er barnehage? Anonymkode: fdb0f...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:04 #15 Del Skrevet torsdag kl 10:04 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Tusen takk for tips! Tenkte også først på reise, men tenker det skal være noe fysisk som kan vare mange år. Får se litt på noen vesker eller willow tree. 😊 Anonymkode: c5f15...2bd Ikke kjøp Willow Tree, det er billig nips og har ingen verdi. Du har tydligvis tenkt å legge litt penger i dette, siden du har tenkt på reisegave, så synes forslaget om kunst er veldig bra. Kjøper du en akvarell, et litografi eller maleri, så vil hun ha et varig minne som dere begge har glede av resten av livet. Anonymkode: 31783...e75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Del Skrevet 11 timer siden Jeg ser du er fornøyd med forslagene du har fått, men jeg tenker det hadde vært fint å vite hvilken bachelor hun tar for symbolikken sin del. Eller hvertfall hvilket fakultet det hører til? Anonymkode: 1b55d...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå