AnonymBruker Skrevet 9. april #1 Del Skrevet 9. april kjøpte en brukt sleepytroll, men skal det ha svak vugging? altså den rikker nesten ikke på vogna vår. Den rister litt, og da har jeg den på max nivå. Når jeg ser på demonstrasjons videoer så vugger den jo mye mer enn hos meg. Anonymkode: 30b8f...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #2 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): kjøpte en brukt sleepytroll, men skal det ha svak vugging? altså den rikker nesten ikke på vogna vår. Den rister litt, og da har jeg den på max nivå. Når jeg ser på demonstrasjons videoer så vugger den jo mye mer enn hos meg. Anonymkode: 30b8f...39c Den er ødelagt da. De skal vugge veldig bra. Vi reklamerte på vår flere ganger, og endte opp med ny to ganger. Sleepytroll er avhengig av å henge nedover, ser mange har de alle andre veier, og da går motoren i stykker. Vi sleit vår(e) rett og slett ut. Anonymkode: 54267...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #3 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den er ødelagt da. De skal vugge veldig bra. Vi reklamerte på vår flere ganger, og endte opp med ny to ganger. Sleepytroll er avhengig av å henge nedover, ser mange har de alle andre veier, og da går motoren i stykker. Vi sleit vår(e) rett og slett ut. Anonymkode: 54267...55e jeg søkte opp hvordan jeg skulle bruke den før jeg satt den på, og satt den hengende nedover altså rett. max innstilling. kjempe svak vugging, delen baby ligger i rikker seg ikke i det hele tatt. da skal jeg si i fra til den jeg kjøpte den fra. Anonymkode: 30b8f...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #4 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Den er ødelagt da. De skal vugge veldig bra. Vi reklamerte på vår flere ganger, og endte opp med ny to ganger. Sleepytroll er avhengig av å henge nedover, ser mange har de alle andre veier, og da går motoren i stykker. Vi sleit vår(e) rett og slett ut. Anonymkode: 54267...55e virker som om når jeg tar ut barnet så vugger den mer, men vugger ekstremt mindre når barnet er oppi vogna. Anonymkode: 30b8f...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5 Del Skrevet 9. april Vi har Sleepytroll med flere vogner og det varierer veldig etter hvilken vogn vi bruker. Vogner som er stive i understell får mest vibrasjon, vogner med mye slark i understeller vugger skikkelig frem og tilbake. Men uansett så må den festes rett: henge rett ned og sitte stramt. Anonymkode: 63707...8b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #6 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har Sleepytroll med flere vogner og det varierer veldig etter hvilken vogn vi bruker. Vogner som er stive i understell får mest vibrasjon, vogner med mye slark i understeller vugger skikkelig frem og tilbake. Men uansett så må den festes rett: henge rett ned og sitte stramt. Anonymkode: 63707...8b7 den henger rett ned og sitter stramt. Når du nevner vogna kan det miuligen være det, fordi min kan virke veldig stiv, men problemet er at liggedelen som baby ligger i vugger ikke i det hele tatt. Er bare styret som rister litt. Anonymkode: 30b8f...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #7 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): den henger rett ned og sitter stramt. Når du nevner vogna kan det miuligen være det, fordi min kan virke veldig stiv, men problemet er at liggedelen som baby ligger i vugger ikke i det hele tatt. Er bare styret som rister litt. Anonymkode: 30b8f...39c Da er det nok det som er problemet at du har en vogn som er så stiv uten demping og da at vil den ikke rikke seg noe særlig. Vi har en uppababy som er stivere, og klassisk Emmaljunga Edge Duo med fire faste hjul. Fungerer best på sistnevnte da den har veldig mye demping i understellet. Anonymkode: ba9f2...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #8 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 7.20): Da er det nok det som er problemet at du har en vogn som er så stiv uten demping og da at vil den ikke rikke seg noe særlig. Vi har en uppababy som er stivere, og klassisk Emmaljunga Edge Duo med fire faste hjul. Fungerer best på sistnevnte da den har veldig mye demping i understellet. Anonymkode: ba9f2...d0e den har dempere. men fortsatt stiv. Anonymkode: 30b8f...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå