AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:07 #1 Del Skrevet onsdag kl 12:07 Hei! Jeg går tredjeåret på datateknologi og er i gang med bacheloroppgaven nå. Etter bacheloren vurderer jeg å ta en master, men står mellom to alternativer: å fortsette med datateknologi, eller bytte til industriell økonomi og ledelse. Det jeg lurer på er om noen har erfaringer eller innspill til hva som kan lønne seg mest i lengden. Viktige faktorer for meg er: Balanse (arbeid/liv) Lønn Fleksibilitet i karrierevalg og jobbmuligheter Jobbsikkerhet og utviklingsmuligheter Jeg liker teknologi og programmering, men kunne også sett for meg å jobbe mer tverrfaglig, kanskje inn mot ledelse, produktutvikling eller strategi på sikt. Hva ville dere gjort i min situasjon? Erfaringer, råd eller synspunkter tas imot med stor takk Anonymkode: 2efb4...4b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:09 #2 Del Skrevet lørdag kl 14:09 dytter! Anonymkode: 1b05b...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå