AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:52 #1 Del Skrevet onsdag kl 11:52 Vi har en Leah og får nå en lillesøster. Mannen ønsker Linnea, men jeg mener det er for likt Leah. Hva tenker dere? Anonymkode: e2bcd...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:29 #2 Del Skrevet onsdag kl 12:29 Jeg syns det blir for likt, men det viktigste er jo hva dere synes. Hvis du synes det blir for likt, og derfor ikke vil velge det navnet, er det jo bare å legge den ballen død. Da spiller det ingen rolle hva alle vi på kvinneguiden synes. Anonymkode: f2671...0ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:36 #3 Del Skrevet onsdag kl 12:36 Det er altfor likt. Anonymkode: 9795e...398 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:37 #4 Del Skrevet onsdag kl 12:37 Ville ungått navn som starter på L og slutter på A. Anonymkode: de3ce...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:37 #5 Del Skrevet onsdag kl 12:37 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Vi har en Leah og får nå en lillesøster. Mannen ønsker Linnea, men jeg mener det er for likt Leah. Hva tenker dere? Anonymkode: e2bcd...c8a Jeg synes det er fine navn, hadde gjerne brukt begge navna Anonymkode: a1279...b24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet onsdag kl 12:37 #6 Del Skrevet onsdag kl 12:37 Det synes jeg ikke. Men det bestemmer jo dere, ikke KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:38 #7 Del Skrevet onsdag kl 12:38 Er ikke sikkert dem vil like så godt i og ha så like navn, mine to ofte missforsto hvem jeg sa navnet til. Min elste har et mellomnavn og hun byttet til det selv når hun var 13 og bruker det ennå hun blir 17 i mai. Anonymkode: c88b5...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvonne Skrevet torsdag kl 04:43 #8 Del Skrevet torsdag kl 04:43 Fine navn begge to. Synes ikke det er for likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brad pitt Skrevet torsdag kl 04:53 #9 Del Skrevet torsdag kl 04:53 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi har en Leah og får nå en lillesøster. Mannen ønsker Linnea, men jeg mener det er for likt Leah. Hva tenker dere? Anonymkode: e2bcd...c8a Helt likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brad pitt Skrevet torsdag kl 04:54 #10 Del Skrevet torsdag kl 04:54 Stor pike skrev (16 timer siden): Det synes jeg ikke. Men det bestemmer jo dere, ikke KG KG bestemmer 🦒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:01 #11 Del Skrevet torsdag kl 05:01 Jeg valgte ulike navn, med like stavelser. Tenkte ikke på at jeg skulle si disse navnene ørtifjørti ganger for dagen. Det er som en evig Ibsens ripsbusker og andre buskevekster. Funker navnene sammen når du sier de 23 ganger på rappen, eller vil tungen krølle seg sammen? Jeg tror du havner i Ibsens ripsbusker relativt kjapt. Anonymkode: 6fc7f...d71 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymlen Skrevet torsdag kl 05:12 #12 Del Skrevet torsdag kl 05:12 Ser ikke noe problem med det. Hadde ikke reagert om jeg møtte et søskenpar med disse navnene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:13 #13 Del Skrevet torsdag kl 05:13 Altfor likt! Forstår ikke de som mener annet her..? Anonymkode: aa690...d48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:13 #14 Del Skrevet torsdag kl 05:13 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi har en Leah og får nå en lillesøster. Mannen ønsker Linnea, men jeg mener det er for likt Leah. Hva tenker dere? Anonymkode: e2bcd...c8a For likt! Leah og Line, Leah og Lilly, Leah og Linda, Leah og…hva med et navn som ikke begynner på L? Anonymkode: 8d7a4...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:25 #15 Del Skrevet torsdag kl 05:25 Alt for likt. Tror det vil bli irritasjon både for dem og dere, med å få med seg hvem det snakkes til. Eller å velge rett navn. Kjenner et søskenpar der navnene er tilsvarende like, og man bruker veldig ofte feil navn i farten. Anonymkode: a74e8...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:52 #16 Del Skrevet torsdag kl 16:52 Det er kjempefint, det er begge navnene . De er litt like, men det gjør jo ingenting. De blir fortsatt egne individer altså . De skal bare bo med hverandre i kanskje 18 år. Anonymkode: b1552...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:55 #17 Del Skrevet torsdag kl 16:55 Linnea blir fort Linni som kallenavn, Linni og Leah 😊😊 , klinger kjempefint sammen. Anonymkode: b1552...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:07 #18 Del Skrevet torsdag kl 17:07 Nei, helt forskjellige navn, og fine begge to. Linn og Linnea ville vært for likt. Anonymkode: 18b9d...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:22 #19 Del Skrevet torsdag kl 17:22 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Linnea blir fort Linni som kallenavn, Linni og Leah 😊😊 , klinger kjempefint sammen. Anonymkode: b1552...4b7 Linnea blir som regel Lea, som kallenavn/kosenavn/forkortelse. Lea og Leah. Så lurer nesten på om det er en trolletråd. Men merkelig mange som ikke tenker så langt. Anonymkode: a74e8...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet torsdag kl 17:25 #20 Del Skrevet torsdag kl 17:25 AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 13.52): Vi har en Leah og får nå en lillesøster. Mannen ønsker Linnea, men jeg mener det er for likt Leah. Hva tenker dere? Anonymkode: e2bcd...c8a Ja, det er for likt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå