Gå til innhold

Selgeren skrev at skoene er pent brukt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For meg ser de pent brukt ut. Og 300 kr for Salomon sko er heller ikke en veldig stiv pris. Hvis du ønsker helt nye sko, må du jo heller gå i butikken og kjøpe. Men da får du heller ikke denne type sko. Synes egentlig litt synd på selger som blir hengt ut på denne måten😢❤️

Anonymkode: e225f...2cf

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Står "Veldig pent brukt" i annonsen. Det er de jo ikke når sålen er helt nedslitt...

• Liker 9
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

For å forsvare ts, så er det opprinnelig kvalitetssko til 900kr. Ut i fra finn annonsen er de merket som pent brukt-i god stand. Jeg syntes ikke 250kr+frakt er en upris, hadde de bare stått i stil med hva de var beskrevet som. 

Anonymkode: 83d80...546

Hva skal en 6-åring med joggesko til 900kr?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes definitivt du betalte for mye for disse skoene, og slik stand de er i. Når jeg googler, koster de 5-600 kroner nye.. 

Anonymkode: 390dc...68a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grønnastar skrev (1 time siden):

Det er ikke mange sko man finner, som passer til være nå, når man trenger at skoene puster, og det er ikke for varmt, men samtidig, at man er fortsatt tør på føttene på tur. Barnehagebarn går mye på tur det siste året, og trenger gode sko. Jeg vet ikke hva du tror at skoene til barn koster, men altså, 900 kroner er ingen spesielt høy pris. Det er jo også derfor man prøver å kjøpe brukt. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke mange sko man finner, som passer til være nå, når man trenger at skoene puster, og det er ikke for varmt, men samtidig, at man er fortsatt tør på føttene på tur. Barnehagebarn går mye på tur det siste året, og trenger gode sko. Jeg vet ikke hva du tror at skoene til barn koster, men altså, 900 kroner er ingen spesielt høy pris. Det er jo også derfor man prøver å kjøpe brukt. 

Du får fint sko med de kvalitetene til halvparten av 900 kr.

Og jo, det er høy pris for joggesko til barn. Vintersko kan jeg være med på at koster såpass mye.

Jeg har selv barnehagebarn, så jeg er fullt klar over prisene, og behovene de har. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, altså at sålen er så slitt gjør jo at man lettere kan skli på tur i ulendt terreng.

Anonymkode: 02bf2...b2b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjøpte sko til sønnen min på 6. Stod i annonsen at skoene er pent brukt/ i god stand. Keg spurte henne igjen i melding og hun sa ja .

Jeg fikk disse skoene i dag. Og under skoene ser at jeg at det "mønsteret" er slitt. Hva mener dere? Er de godt brukt?? Jeg mener de er godt brukt

20250409_125000.jpg

20250409_125033.jpg

Anonymkode: 95c0c...fdf

Fikk du se disse bildene før du bestilte skoene? Eller fikk du de tilsendt etterpå?

Anonymkode: 02940...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og jo, det er høy pris for joggesko til barn. Vintersko kan jeg være med på at koster såpass mye.

Jeg har selv barnehagebarn, så jeg er fullt klar over prisene, og behovene de har. 

men salomon xa pro er overgangssko, og er vantette. Vitnersko koster over tusen kroner, overgangssko finner du nesten ikke under 900. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grønnastar skrev (19 minutter siden):

Som regel så pleier de å ha de på føttene når de er ute.

Anonymkode: 57bf1...fcd

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grønnastar skrev (15 minutter siden):

Halvparten av 900 er 450. Så da er jo brukte sko til 300 billigere enn dine nye til 450. Sett at de lever opp til forventningene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjøpte sko til sønnen min på 6. Stod i annonsen at skoene er pent brukt/ i god stand. Keg spurte henne igjen i melding og hun sa ja .

Jeg fikk disse skoene i dag. Og under skoene ser at jeg at det "mønsteret" er slitt. Hva mener dere? Er de godt brukt?? Jeg mener de er godt brukt

20250409_125000.jpg

20250409_125033.jpg

Jeg hadde klikka!! Dette er sko som er klare for å gå i søpla. De er superglatte når det ikke finnes mønster igjen!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

men salomon xa pro er overgangssko, og er vantette. Vitnersko koster over tusen kroner, overgangssko finner du nesten ikke under 900. 

Vi kjøpte nylig overgangssko til 400 kr fra Reima. Jeg tror ikke du vet hva du snakker om. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Halvparten av 900 er 450. Så da er jo brukte sko til 300 billigere enn dine nye til 450. Sett at de lever opp til forventningene...

For så vidt sant, men da kreves det visse undersøkelser. Å kjøpe brukte sko er uansett risikosport. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De skoene der burde aldri vært solgt. Til nød arvet bort til noen kjente, eller lagt ut under Gis bort. Jeg hadde også vært skuffet, TS.

Anonymkode: 47618...4ef

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde helt seriøst ikke gidda å gjort noen sak ut av dette for sko til 250kr. Klager du risikerer du dårlige anmeldelser. Hvorfor spurte du ikke om bilde av såle før du kjøpte dem TS? Det er jo kjempeviktig når man kjøper brukte sko.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi kjøpte nylig overgangssko til 400 kr fra Reima. Jeg tror ikke du vet hva du snakker om. 

Vis meg de i en nettbutikk. For jeg ser bare Reima til 899,-. Du må ha kjøpt på salg og da må man være heldig med størrelse. 
https://www.reima.com/nb-NO/collections/overgangssko-til-barn
image.thumb.png.249a6c3471459240a1e96d4af4034373.png
image.thumb.png.dd181367e31e2fef02a561b87591413d.png

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Grønnastar skrev (57 minutter siden):

Har du små barn?

Jeg har to barn på 2 og 3, og 900 kr for nye sko er ingen spesiell høy pris. Vintersko eller vanntette joggesko som skal tåle å brukes hver dag i barnehage har gjerne den prisen pluss/minus.

Da snakker jeg nypris altså, ikke sko på salg eller brukthandel. Man kan selvsagt få billigere sko på "barnas dag" hos skobutikkene, eller fjorårets modeller på nett.

Anonymkode: e02f7...894

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De der er veldig godt brukt. Og noe jeg ville klaget på.

Anonymkode: 1b039...34b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

20250409_125000.jpg

20250409_125033.jpg

Så du ikke bilde av de før du kjøpte dem??

Anonymkode: 489aa...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...