AnonymBruker Skrevet 9. april #1 Del Skrevet 9. april Kjøpte sko til sønnen min på 6. Stod i annonsen at skoene er pent brukt/ i god stand. Keg spurte henne igjen i melding og hun sa ja . Jeg fikk disse skoene i dag. Og under skoene ser at jeg at det "mønsteret" er slitt. Hva mener dere? Er de godt brukt?? Jeg mener de er godt brukt Anonymkode: 95c0c...fdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #2 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjøpte sko til sønnen min på 6. Stod i annonsen at skoene er pent brukt/ i god stand. Keg spurte henne igjen i melding og hun sa ja . Jeg fikk disse skoene i dag. Og under skoene ser at jeg at det "mønsteret" er slitt. Hva mener dere? Er de godt brukt?? Jeg mener de er godt brukt Anonymkode: 95c0c...fdf Jeg tenker det er forskjell i språkbruken deres. Hun sier pent brukt, ikke lite brukt. Du snakker om godt brukt, som da er motsetningen til lite brukt (som hun ikke skrev?). Var det ikke bilder i annonsen? Ser ut som skoene fortsatt har mye bruk igjen. Anonymkode: 0448e...a99 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #3 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg tenker det er forskjell i språkbruken deres. Hun sier pent brukt, ikke lite brukt. Du snakker om godt brukt, som da er motsetningen til lite brukt (som hun ikke skrev?). Var det ikke bilder i annonsen? Ser ut som skoene fortsatt har mye bruk igjen. Anonymkode: 0448e...a99 https://www.finn.no/396487403 Hun har ikke lagt ut bilder av sålen Anonymkode: 95c0c...fdf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #4 Del Skrevet 9. april De var mye men pent brukt. Ser ut som en subber. Anonymkode: 06826...0ef 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5 Del Skrevet 9. april Mener det er misvisende tekst og framstilling av produktet. Ville klagd!! Anonymkode: ddfff...8a7 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #6 Del Skrevet 9. april Spør om bilder under neste gang. Anonymkode: ceb1f...090 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #7 Del Skrevet 9. april Det der er barnesko? De sliter fortere sålen. Jeg vil si de er pent brukt ja, altså selve skoen er pen og ingen slitasje / merker? Og at sålen under er litt slitt må man regne med når de er brukt. Hadde vært mer opptatt av hvordan sålen inni er. Anonymkode: 16ebd...3fc 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #8 Del Skrevet 9. april Jeg ville sendt selger en melding og klagd og eventuelt lagt igjen en dårlig anmeldelse hvis selger ikke vil gi noe avslag på det. . Juridisk sett tror jeg ikke du har en god sak - skoene er brukt og solgt som brukt åkke som, og det er jo da en ulikhet i skjønn/vurdering av hvor brukt de er. Anonymkode: fca05...52a 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #9 Del Skrevet 9. april Neste gang må du be om bilder av sålene. Dette ville jeg latt gå, siden dere åpenbart har snakket om ulike ting. Du spurte jo ikke om sålene var slitt og hun tenkte mer på at skoene ser greie ut oppå. Anonymkode: 02bf2...b2b 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #10 Del Skrevet 9. april Det er blir en krangel om ulik definisjon av ordbruk. Hadde ikke kastet bort tid på dette for 300 kr. Masse tid og diskusjon, så blir kanskje enden på visa at du får igjen 50 kr om selger er grei, samt en negativ tilbakemelding Ta heller lærdom og spør neste gang du skal kjøpe brukte sko om bilder av undersiden av skoene. Hvis det er krise at de er brukt så kjøp heller nye. Anonymkode: 44e7a...6fe 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #11 Del Skrevet 9. april Så slitte sko kan ikke selges til den prisen Anonymkode: 3d7cd...019 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #12 Del Skrevet 9. april Skoene er fullt brukenes en god stund til. Jeg ville ikke klagd, men tatt det som en lærdom og spørre om flere bilder neste gang. Anonymkode: d4d41...2e1 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #13 Del Skrevet 9. april Etter min mening er dette ikke sko man legger ut for salg. Og selger man sko, skal det selvsagt være bilder av sålen. Håper du ikke har betalt mye for dem. Jeg ville gitt en tilbakemelding på at skoene er ganske slitt under, selv om de kanskje er "pent brukte". Har du betalt 50 kroner for skoene hadde jeg bare gitt det som en beskjed. Har du betalt 100 kroner eller mer kan du vurdere hvor mye energi du skal bruke på dette. Blokker selgeren, iallfall, hvis du har kjøpt på finn. Anonymkode: 133ca...71c 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #14 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Etter min mening er dette ikke sko man legger ut for salg. Og selger man sko, skal det selvsagt være bilder av sålen. Håper du ikke har betalt mye for dem. Jeg ville gitt en tilbakemelding på at skoene er ganske slitt under, selv om de kanskje er "pent brukte". Har du betalt 50 kroner for skoene hadde jeg bare gitt det som en beskjed. Har du betalt 100 kroner eller mer kan du vurdere hvor mye energi du skal bruke på dette. Blokker selgeren, iallfall, hvis du har kjøpt på finn. Anonymkode: 133ca...71c Betalte 250 + frakt 😭 Anonymkode: 95c0c...fdf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 9. april #15 Del Skrevet 9. april Jeg mener det der er utslitte sko. og for de som mener at 300kr ikke er mye penger. Jo! For de som ikke har mye penger, så er det veldig mye. 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #16 Del Skrevet 9. april Vegglampe skrev (6 minutter siden): Jeg mener det der er utslitte sko. og for de som mener at 300kr ikke er mye penger. Jo! For de som ikke har mye penger, så er det veldig mye. Disse skoene er oppbrukt. Man får jo to nye par for 300. Anonymkode: 87227...9f5 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønnastar Skrevet 9. april #17 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Betalte 250 + frakt 😭 Anonymkode: 95c0c...fdf Hvorfor har du ikke bare kjøpt nye sko til samme pris...? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #18 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Betalte 250 + frakt 😭 Anonymkode: 95c0c...fdf Såg prisen etter jeg hadde lagt inn det forrige svaret. Kr 250 for så slitte sko er helt urimelig. Det er nok en grunn til at det ikke var bilde av sålen her. Du bør gi en ærlig tilbakemelding når du skal gi vurdering på kjøpet. Antakelig er pengene gått. De gangene jeg har prøvd på få finn på banene pga selgere som er uærlige/uryddige har jeg blitt henvist til å politianmelde.... Du får tenke at for framtiden kjøper du ikke sko uten at selger har bilde av sålene på begge skoene. Så noe lærdom er det å hente. Blokker selger, iallfall. Anonymkode: 133ca...71c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #19 Del Skrevet 9. april Grønnastar skrev (3 minutter siden): Hvorfor har du ikke bare kjøpt nye sko til samme pris...? For å forsvare ts, så er det opprinnelig kvalitetssko til 900kr. Ut i fra finn annonsen er de merket som pent brukt-i god stand. Jeg syntes ikke 250kr+frakt er en upris, hadde de bare stått i stil med hva de var beskrevet som. Anonymkode: 83d80...546 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #20 Del Skrevet 9. april Har du betalt med fiks ferdig og det er mindre enn et døgn siden du fikk dem kan du stoppe salget og sende de i retur Anonymkode: 3cab9...5a8 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå