Bamseklemmer Skrevet 9. april #4 Skrevet 9. april Ja.. men etter 3 runder under teppenet ble vi kjent i en rekordfart⛈️
feliek54 Skrevet 15. april #6 Skrevet 15. april erok skrev (På 9.4.2025 den 11.35): Har du noen gang hatt nettsex med en ukjent. Aldri, og det frister ikke. ekte er deilig med de aller fleste
AnonymBruker Skrevet 15. april #7 Skrevet 15. april Nettsex? Sex over Internett? Nei det har jeg ikke. Ser ikke helt hvor gleden eller attraksjonen med det ligger. Fremstår mer som komisk en som sexy. Anonymkode: 137d9...5bd
_popcorn_ Skrevet 16. april #8 Skrevet 16. april Ryddet for innlegg om seksuelle handlinger med mindreårige. _popcorn_, adm
AnonymBruker Skrevet 17. april #9 Skrevet 17. april Nettsex med ukjente frarådes på det sterkeste. Svindelfabrikker der ute venter på at noen går på limpinnen og blir presset for penger. "Norske" halvpene jenter viser seg å være slu utenlandske mannlige(og kvinnelige) svindlere. Ofte blir filmer delt med familie, venner, kolleger selv om man betaler. Dette har medført utallige selvmord eller ødelagte liv. Politietterforsker med lang erfaring. Anonymkode: cf139...5a8
AnonymBruker Skrevet 17. april #10 Skrevet 17. april Tillegg: Jeg ble selv forsøkt lurt via happn. Ei tilsynelatende sjenert, "vanlig" dame midt på treet var interessert Etter litt chatting ønsket hun bilder på mail, da skjønte jeg tegninga. Hvis jenta/dama tidlig tar initiativ til bilder/film, styr unna! Anonymkode: cf139...5a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå