Sur sitron Skrevet 9. april #21 Del Skrevet 9. april Doris Becker skrev (7 minutter siden): Jeg kjøper som regel RayBan. Erika er modellen jeg har nå. Har også RB i briller. Kjøper når det er halv pris på lokale Synsam 😊 Liker at brillene er nedtonet, aldri vært opptatt av å "synes" ved å bruke trendy fashion-briller. Prisen ligger på rundt 1000kr Men spørs nå da...med disse tollsatsene. Jeg og har Erika fra RayBan og elsker det graderte glasset. Har hatt mine i årevis, men passer veldig godt på dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #22 Del Skrevet 9. april Specsavers. Har et par jeg er kjempefornøyd med fra merket Liberty. Pris 3000 med styrke. Anonymkode: 7ad30...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 9. april #23 Del Skrevet 9. april Sur sitron skrev (3 minutter siden): Jeg og har Erika fra RayBan og elsker det graderte glasset. Har hatt mine i årevis, men passer veldig godt på dem. Har mine i årevis jeg også. Mannen benytter også RB. God kvalitet til grei pris! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #24 Del Skrevet 9. april Fra optiker, må ha styrke i solbrillene for å kunne gjøre noe som helst som å kjøre bil for eksempel. Er en del av brillepakka fra Brilleland. Anonymkode: 0db17...eb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #25 Del Skrevet 9. april Bruker mest Ray-Bans nå, betaler 1000-3000. Kjøper oftest fra brillebutikker Anonymkode: 9b04e...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #26 Del Skrevet 9. april Kjøper på ulike brillebutikker. Er mest glad i Ray Ban, men har også briller fra Prada, Dior, Ralph Lauren osv. Bruker mellom 1000,- og 4000,- per par, avhengig av stil/fasong. Samler på briller og tar godt vare på dem. Har dem aldri oppe på hodet (det kan vide dem ut) og oppbevarer dem alltid i etuiet som medfølger når de ikke er i bruk. Anonymkode: f468e...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 9. april #27 Del Skrevet 9. april Sist eg kjøpte solbriller var i Syden i september og kosta rundt ein hundrelapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #28 Del Skrevet 9. april Jeg kjøper bare billige solbriller: fra ca 100 til 500 kroner. Så lenge jeg kjøper dem her i landet, stoler jeg på at de har den UV-beskyttelsen de skal ha. Det er ikke kvaliteten som gjør solbriller dyre, det er designet og merket. Unntaket er selvsagt hvis man trenger solbriller med styrke, og særlig hvis man trenger spesialglass innen dette igjen. Anonymkode: c60b5...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #29 Del Skrevet 9. april sigrid106 skrev (7 timer siden): Hvor kjøper du solbrillene dine og hvilke pris? Glitter. Kjøpt samme type i mange. Samme stil. Store solbriller. 99 kr😀 Anonymkode: f1add...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #30 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøper på ulike brillebutikker. Er mest glad i Ray Ban, men har også briller fra Prada, Dior, Ralph Lauren osv. Bruker mellom 1000,- og 4000,- per par, avhengig av stil/fasong. Samler på briller og tar godt vare på dem. Har dem aldri oppe på hodet (det kan vide dem ut) og oppbevarer dem alltid i etuiet som medfølger når de ikke er i bruk. Anonymkode: f468e...b31 De fleste som går mye med solbriller døgnet rundt nærmest vil på et tidspunkt i tidsklemma glemme stoppe opp ,legge i etui😅 Solbriller på hodet er et must der du står stressa å trekker kø lapp på apoteket.. Anonymkode: f1add...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 9. april #31 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De fleste som går mye med solbriller døgnet rundt nærmest vil på et tidspunkt i tidsklemma glemme stoppe opp ,legge i etui😅 Solbriller på hodet er et must der du står stressa å trekker kø lapp på apoteket.. Anonymkode: f1add...766 Jeg har dem ofte på hodet, og i lomma, og i veska 😭Men holder noen år allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #32 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg kjøper bare billige solbriller: fra ca 100 til 500 kroner. Så lenge jeg kjøper dem her i landet, stoler jeg på at de har den UV-beskyttelsen de skal ha. Det er ikke kvaliteten som gjør solbriller dyre, det er designet og merket. Unntaket er selvsagt hvis man trenger solbriller med styrke, og særlig hvis man trenger spesialglass innen dette igjen. Anonymkode: c60b5...b73 Det stemmer ikke helt. Du kan ikke varmebehandle og forme billige briller. Skikkelige solbriller/briller er laget av acetat, nylon, stainless steel og titan. Er stor forskjell på kvalitet på materialene. Du kan være heldig med å finne ok billige solbriller. Det er uv beskyttelse i det fleste solbriller. Er forskjell på hvor mye lys de slipper inn og kontraster de gir i omgivelsene. Anonymkode: c576b...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #33 Del Skrevet 9. april Det er vel slik at Ray-Ban, Prada, Bvlgari, Chanel mm er laget i de samme fabrikkene, av holdingselskapet Essilor Luxottica. Ønsker man noe virkelig spesielt, så er det merker som feks Frederic Beausoleil som gjelder. Anonymkode: f4a64...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 9. april #34 Del Skrevet 9. april Har ett par som jeg bruker siden jeg har styrkeglass. Rammen er vintage og glassene fikk jeg satt inn hos optiker. Ser for meg et par til i løpet av de neste tre somrene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #35 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Det stemmer ikke helt. Du kan ikke varmebehandle og forme billige briller. Skikkelige solbriller/briller er laget av acetat, nylon, stainless steel og titan. Er stor forskjell på kvalitet på materialene. Du kan være heldig med å finne ok billige solbriller. Det er uv beskyttelse i det fleste solbriller. Er forskjell på hvor mye lys de slipper inn og kontraster de gir i omgivelsene. Anonymkode: c576b...b42 Jeg fikk varmebehandlet mine Prada solbriller, hor Krogh Optikk, slik at de fikk bedre passform. De byttet også neseputene. Tror det er mest merket man betaler for altså. Anonymkode: f4a64...5fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #36 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg fikk varmebehandlet mine Prada solbriller, hor Krogh Optikk, slik at de fikk bedre passform. De byttet også neseputene. Tror det er mest merket man betaler for altså. Anonymkode: f4a64...5fa Prada er ikke et billigmerke og kan selvfølgelig tilpasses. De du kjøper på HM til 199kr er billig og laget av en type hardplast som ikke lar seg tilpasse. Anonymkode: a8844...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 9. april #37 Del Skrevet 9. april (endret) . Endret 10. april av Sicktrip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluton Skrevet 10. april #38 Del Skrevet 10. april Kjøper stort sett solbrillene mine fra optiker, bruker vanligvis 500-1500, men har noen litt dyrere og noen rimeligere. Er særlig glad i solbriller fra Polaroid og Ray-Ban da dette er solbriller jeg har god erfaring med og har i mange år. Har solømfintlige øyne og bruker helst solbriller med polariserte glass, eventuelt sportsbriller med speilglass. Har strengt tatt sikkert flere solbriller enn jeg har bruk for, men liker å variere på størrelse, form og farge slik at jeg kan variere til ulike antrekk og anledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 10. april #39 Del Skrevet 10. april (endret) Har et billig par fra H&M jeg kjøpte for 12 år siden lol, har også noen Ray-Ban solbriller jeg kjøpte på Synsam til 1500kr for 7 år siden. Endret 10. april av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #40 Del Skrevet 10. april Kjøper på bensinstasjon ved behov. For mange år siden kjøpte jeg på en optiker med styrke, men kommer nok aldri til å gjøre det igjen. For det første så er det ingen av solbrillene hos optikeren som ser bra ut. For det andre er solbriller som forbruksvare å regne og da blir det veldig dyrt å kjøpe noen med styrke. Solbriller kommer til å bli ripet opp, miste et glass, glemmes et sted, el. en eller annen gang. Og da har man plutselig mistet mange tusen kroner. Da bruker jeg heller linser og noen bensinstasjon solbriller når jeg er på tur hvor jeg har behov for solbriller. Jeg har heller ikke så veldig dårlig syn, og kan til nød gå med noen solbriller uten styrke uten å bruke linser også. Anonymkode: f0cbb...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå