sigrid106 Skrevet 9. april #1 Del Skrevet 9. april Hvor kjøper du solbrillene dine og hvilke pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 9. april #2 Del Skrevet 9. april Jeg har et utrolig smalt ansikt og må kjøpe barne solbriller, jeg liker pilot men det ser helt teit ut om brillene er så store at de ser ut som butikkvinduer og dekker hele ansiktet så for å få noen smale nette så kjøper jeg de på barne avd på H&M til en hundrings. Har et polarisert som er kjøpt på specsavers som jeg bruker når jeg går i fjellet eller på fisking, de kostet 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #3 Del Skrevet 9. april Jula. 3 par for 50kr. Da har jeg noen år frem i tid, til jeg må ut med en ny 50-lapp. Se.wr kjempefine når det er skarpt lys ute. Demper lyset som hvilke som andre solbriller. Anonymkode: fb4b4...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #4 Del Skrevet 9. april Prøvd mange, inkludert dyre Rayban. De beste var uten tvil noe helt enkle, lette briller med lett brunrosa glød i glasset fra h&m. Alt ble behagelig dempet uten å føles mørkt, de satt beint på, og holdt i mange år. Kostet 79 kr. Anonymkode: b000c...c58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5 Del Skrevet 9. april Prada i Italia på tilbud for 100 Euro. Anonymkode: e9f41...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #6 Del Skrevet 9. april Jeg pleier å stikke innom kjeder med stort utvalg i utland. Har fra Gucci, MK, Prada, Chloe, Celine, og Tory Burch. Så er ikke akkurat trofast mot et merke. Pris; 1500 - 4000, tror jeg. Kriterier; ha en viss størrelse (jeg kler ikke små briller), ikke følge en spesiell trend, ingen store logoer. Og; ingen slik plastdings/metall ved nesa. Jeg MÅ kunne dra solbrillene opp i håret. Anonymkode: 8ccc4...a54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #7 Del Skrevet 9. april De solbrillene jeg virkelig elsker, måtte jeg bare kjøpe kjapt, da jeg hadde glemt solbriller, og skulle tilbringe en hel dag i Oslo ute i strålende sol. Ga 129 kr for de. Har hatt flest billige, men noen få dyre, men ingen er i nærheten av så bra som de billige. Anonymkode: 723f4...d89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 9. april #8 Del Skrevet 9. april (endret) Har to par RayBan, kjøpt i brillebutikk. Det er en del år siden siste kjøp, for jeg liker egentlig ikke å gå med solbriller. Siden det er lenge siden, husker jeg ikke pris. Endret 9. april av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #9 Del Skrevet 9. april Merkeforhandler eller optikere. Har kjøpt til 1000-2000 de siste par gangene. Anonymkode: 2d605...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #10 Del Skrevet 9. april Jeg kjøper hos lokal optiker siden jeg må ha styrke i glassene. 9000,- koster det jeg har bestilt nå men til gjengjeld er dette det 3 paret på 23 år. Anonymkode: f946f...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 9. april #11 Del Skrevet 9. april Kjøpte mine i Krakow for mange år siden. Kostet noen få euro. Kan ikke bruke solbriller med styrke siden bruker linser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #12 Del Skrevet 9. april Kjøper når jeg kommer på det, dvs hvis jeg går forbi en butikk og ser et stativ med solbriller. Kjøper av de billigste da jeg bruker solbriller sjelden. Bruker de nesten bare når jeg kjører bil og det er lav sol. Anonymkode: a9c69...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #13 Del Skrevet 9. april Hos optiker. Pris varierer , men fra 2000-5000 avhengig av innfatning og hvilke glass jeg skal ha. Bruker styrke, så har stort sett «bare» 2 solbriller som jeg bruker 🙂 Anonymkode: b6cf8...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sur sitron Skrevet 9. april #14 Del Skrevet 9. april Har to par solbriller med styrke som jeg fikk gratis da jeg kjøpte briller på Specsavers - ligger alltid i bilen og brukes når jeg kjører. Så har jeg et par RayBan kjøpt på flyplassen for 8 år siden. Ellers har jeg noen billige solbriller som jeg bruker når jeg går på tur. Bruker ikke mye penger på solbriller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #15 Del Skrevet 9. april Må ha styrke, så har kjøpt de i brilleforetninger. Aner ikke merke. Trur jeg betaler 500-600, kanskje? Anonymkode: 94bbe...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #16 Del Skrevet 9. april Har ofte kjøpt pent brukte på Finn eller Tise. Akkurat nå har jeg et par fra Gucci og et fra MiuMiu jeg liker godt. Har også brukt solbriller fra Michael Kors noen år. Tidligere kjøpte jeg RayBan fra butikk. Anonymkode: 9ee0d...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #17 Del Skrevet 9. april Kjøper på bensinstasjoner til sånn ca 300,- 🙂. Som regel på impuls. Anonymkode: f8be1...1ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #18 Del Skrevet 9. april Kjøper uansett hvor jeg finner det, egentlig. Kjøper ikke merker, og betaler ikke mer enn 300 kr. Men liker polariserte glass. Anonymkode: 481bc...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #19 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøper på bensinstasjoner til sånn ca 300,- 🙂. Som regel på impuls. Anonymkode: f8be1...1ed Merkelig nok, men det er nettopp bensinstasjoner, Extra og Nille som er plasser i Norge der man får kjøpt polariserte solbriller relativt billig. Anonymkode: 481bc...d3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 9. april #20 Del Skrevet 9. april (endret) Jeg kjøper som regel RayBan. Erika er modellen jeg har nå. Har også RB i briller. Kjøper når det er halv pris på lokale Synsam 😊 Liker at brillene er nedtonet, aldri vært opptatt av å "synes" ved å bruke trendy fashion-briller. Prisen ligger på rundt 1000kr Men spørs nå da...med disse tollsatsene. Endret 9. april av Doris Becker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå