Gjest Markus i Oslo Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 Noen som så Typisk norsk i går kveld? Og ikke minst den utrolige Alt om min far med Ane Dahl Torp og Arne Torp? Utrolig bra!
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2006 #2 Skrevet 13. mars 2006 Jepp - kjempeprogram! Gøy og samtidig interessant og lærerikt.
Gjest Markus i Oslo Skrevet 13. mars 2006 #3 Skrevet 13. mars 2006 Og jeg skal slutte med å hive meg på telefonen!
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2006 #4 Skrevet 13. mars 2006 Gøy å se språkforskere i uhøytidlig sammenheng - jeg har vært på forelesninger av Arne Torp i forbindelse med jobben, og han kommer alltid med ablegøyer av en eller annen sort, samtidig som han er faglig sett svært god. Men jeg visste ikke at Ane var datteren hans!
Gjest Anerikke Skrevet 13. mars 2006 #5 Skrevet 13. mars 2006 Kjempemorsomt program! Mannen fikk boka til bursdagen, og jeg må snart få lest den.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #6 Skrevet 13. mars 2006 Er det noen som vet om programmet går i reprise?
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #7 Skrevet 13. mars 2006 Et veldig bra program Synes faktisk "Typisk norsk" og "Migrapolis" er blant de aller beste programmene på TV for tiden. Petter S. er en flott programleder, han har humor, kunnskap, intelligens og kreativitet (+ glimt i øyet). Ikke minst: han fletter inn undertoner, indirekte bemerkninger, er smart og morsom..min største kompliment til ham må være at han ikke er typisk norsk! Han leker med innadvendtheten, tregheten og mangelen på livsgnist og energi hos de han møter
Polluela Skrevet 14. mars 2006 #8 Skrevet 14. mars 2006 Er det noen som vet om programmet går i reprise? ← Man kan iallfall se det på NRK nett-tv.
Champagnepiken Skrevet 14. mars 2006 #10 Skrevet 14. mars 2006 Det var et helt fabelaktig herlig program. Den lista over "programmer vi IKKE vil se i reprise"... jeg holdt på å dette av sofaen! "Traktorsetet og ryggen"
Gjest Maddy Skrevet 14. mars 2006 #11 Skrevet 14. mars 2006 Beste egen produserte programmet som går på tv nå
Majka Skrevet 14. mars 2006 #12 Skrevet 14. mars 2006 Liker Typisk Norsk kjemegodt. Sjelden jeg ler så mye av et "faktaprogram". Mange morsome vendinger og poeng. Men Ane har jeg snart fått nok av...men meg om det
Gjest LoisLane Skrevet 14. mars 2006 #13 Skrevet 14. mars 2006 Et veldig bra program Synes faktisk "Typisk norsk" og "Migrapolis" er blant de aller beste programmene på TV for tiden. Helt enig. Rådigger Typisk norsk! min største kompliment til ham må være at han ikke er typisk norsk! Hva er galt med å være norsk? Han leker med innadvendtheten, tregheten og mangelen på livsgnist og energi hos de han møter ← Ikke enig med deg. Jeg synes han tar folk på alvor, det virker som om du synes han gjør narr av dem?
Gjest lilletroll Skrevet 14. mars 2006 #14 Skrevet 14. mars 2006 Og jeg skal slutte med å hive meg på telefonen! ← Ja da lo jeg høyt :grine2: Dette er et utrolig bra laget program ja!! Morsomt, interessant og lærerikt!!
Gjest lilletroll Skrevet 14. mars 2006 #15 Skrevet 14. mars 2006 Og jeg skal slutte med å hive meg på telefonen! ← Ja da lo jeg høyt :grine2: Dette er et utrolig bra laget program ja!! Morsomt, interessant og lærerikt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå