AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:14 #1 Del Skrevet onsdag kl 09:14 Jeg har fått tak i det meste, men jeg finner ikke den deigen som brukes inni. Er det noen som har prøvd å lage hjemmelaget Dubaisjokolade og brukt noe annet som crisp? Jeg tenker det kan jo være annet, litt salt snacks kan brukes, men utover tortillachips står ideene stille 😅 Vet man kan lage sin egen, men der går grensen for tålmodigheten her dessverre 😇 Anonymkode: a7292...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:20 #2 Del Skrevet onsdag kl 09:20 Det er ikke crispy. Det er myk, trådete deig. Anonymkode: 8b974...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet onsdag kl 17:44 #3 Del Skrevet onsdag kl 17:44 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er ikke crispy. Det er myk, trådete deig. Anonymkode: 8b974...fd3 Den stekes i smør, så litt crispy er den. TS: Jeg mener kadayif er laget av filodeig, så du kan eventuelt kjøpe filodeig og strimle den veldig fint. Jeg ville ikke brukt salt snacks, og ihvertfall ikke tortillachips, det tror jeg ikke vil smake godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:10 #4 Del Skrevet fredag kl 19:10 Aner ikke hva du kan bruke, men om du ikke har sjekket normal kan du se der. Normal her selger i alle fall sånn kadayif. Anonymkode: a8b05...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden Jeg så en oppskrift hvor de brukte ristede kokosflak. Helios har blant annet kokosflak og det er normalt ikke så dyrt for en pakke på større Meny, Obs eller helsekostbutikker. Ikke prøvd selv, og kan ikke se for meg at det blir helt autentisk, men mulig noe å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå