AnonymBruker Skrevet 9. april #1 Skrevet 9. april Jeg er kvinne på 29 år som bor med kjæresten min i en leilighet vi leier. Vi betaler 8500kr hver. Jeg har kredittgjeld på 190.000kr, og har hatt dette i 3 år uten at det går noe særlig nedover. Jeg vurderer nå å flytte hjem for å betale ned dette på 8-9 mnd, istedenfor å bruke 2 år på å nedbetale med det jeg har til overs. Jeg jobber 80%, og burde ha jobbet 100%, men det er ingen ledige stillinger for meg på 100%, så jeg får bare nøye meg med det jeg har. Føler denne kredittgjelden setter mange begrensinger for livet mitt uten at jeg er klar over det? i 3 år har jeg hatt 0 til overs fordi alt går til leie, kreditt og andre regninger. Hva ville dere ha gjort? Anonymkode: f7e49...9fb
AnonymBruker Skrevet 9. april #2 Skrevet 9. april Jeg ville ha flyttet hjem. Anonymkode: 9992b...a87 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #3 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er kvinne på 29 år som bor med kjæresten min i en leilighet vi leier. Vi betaler 8500kr hver. Jeg har kredittgjeld på 190.000kr, og har hatt dette i 3 år uten at det går noe særlig nedover. Jeg vurderer nå å flytte hjem for å betale ned dette på 8-9 mnd, istedenfor å bruke 2 år på å nedbetale med det jeg har til overs. Jeg jobber 80%, og burde ha jobbet 100%, men det er ingen ledige stillinger for meg på 100%, så jeg får bare nøye meg med det jeg har. Føler denne kredittgjelden setter mange begrensinger for livet mitt uten at jeg er klar over det? i 3 år har jeg hatt 0 til overs fordi alt går til leie, kreditt og andre regninger. Hva ville dere ha gjort? Anonymkode: f7e49...9fb Flytt hjem, betal litt i leie, for mat og strøm evt, og betal ned alt du har til overs, og så tar du aldri mer i bruk et kredittkort. Anonymkode: 768cb...91a
AnonymBruker Skrevet 9. april #4 Skrevet 9. april Samboeren din burde jo ha litt han/hun skulle ha sagt, han må vel flytte også? Har han/hun mulighet til å bo noe sted for 8500,- eller mindre? Anonymkode: 34fbf...b1b
AnonymBruker Skrevet 9. april #5 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Samboeren din burde jo ha litt han/hun skulle ha sagt, han må vel flytte også? Har han/hun mulighet til å bo noe sted for 8500,- eller mindre? Anonymkode: 34fbf...b1b ja, en kompis flytter bare inn her når jeg flytter ut Anonymkode: f7e49...9fb
AnonymBruker Skrevet 9. april #6 Skrevet 9. april Flytt hjem og få deg ekstrajobb. Anonymkode: b7ff9...da6 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #7 Skrevet 9. april Ja flytt hjem, og få deg en helgejobb. Bensinstasjon eller sykehjem Anonymkode: 38596...78c
AnonymBruker Skrevet 9. april #8 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja flytt hjem, og få deg en helgejobb. Bensinstasjon eller sykehjem Anonymkode: 38596...78c Søker mye! men får ikke svar. Er det så krise at jeg ikke har en ekstrajobb? dette gjør meg stressa.. Anonymkode: f7e49...9fb
AnonymBruker Skrevet 9. april #9 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Søker mye! men får ikke svar. Er det så krise at jeg ikke har en ekstrajobb? dette gjør meg stressa.. Anonymkode: f7e49...9fb Etter alle nødvendige regninger er betalt har jeg 21k til overs i mnd som går til gjeld. Er det så behov for å jobbe 100% da? Anonymkode: f7e49...9fb
Daisy-love Skrevet 9. april #10 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Etter alle nødvendige regninger er betalt har jeg 21k til overs i mnd som går til gjeld. Er det så behov for å jobbe 100% da? Anonymkode: f7e49...9fb Så bra du prøver å ta tak og kjempebra at du betaler ned gjelden med 21 000kr i måneden. Det er likevel sånn at rentene løper og jo mer du kan jobbe, og få inn, og dermed betale, jo bedre er det. Helt krise er det vel ikke, men jeg hadde virkelig prøvd å få meg en ekstrajobb, og gjerne jobbet over 100% også, om mulig. Skiftarbeid kan gi en del ekstra, som innen helse (bolig, sykehjem), og serviceyrker. Renhold kan også være noe du kan noen steder gjøre på ulike tidspunkt, bare jobben blir gjort, og da kombinere med annen jobb. jeg hadde også prøvd å samle lånene om det er flere av dem, og prøvd å få til best mulig betingelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå