SPOCA Skrevet torsdag kl 10:37 #21 Del Skrevet torsdag kl 10:37 Telefon, kortholder med id og lommebok, solbriller, hodetelefoner/ørepropper, nøkler og en shoppingbag (i tilfelle jeg kjøper noe). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluton Skrevet torsdag kl 23:59 #22 Del Skrevet torsdag kl 23:59 I min veske har jeg alltid med lommebok, mobil, hårbørste, hårstrikk, Kleenex, lebepomade, nøkler, handlenett. I tillegg solbriller eller paraply, noen ganger begge deler..😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:37 #23 Del Skrevet fredag kl 11:37 Ingen som har med kondomer? Anonymkode: 8cdb6...be1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:00 #24 Del Skrevet fredag kl 18:00 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ingen som har med kondomer? Anonymkode: 8cdb6...be1 Eller pepperspray! 😅 Anonymkode: 6e5c5...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:17 #25 Del Skrevet fredag kl 18:17 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Eller pepperspray! 😅 Anonymkode: 6e5c5...45b På ettermiddagen? Anonymkode: ea2b9...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:06 #26 Del Skrevet fredag kl 19:06 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): På ettermiddagen? Anonymkode: ea2b9...5f9 Er det ikke da ran og knivstikking foregår? I rushtrafikken på t-banen? Anonymkode: 6e5c5...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå