AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:55 #1 Del Skrevet onsdag kl 08:55 Hva har du i den lille vesken du bruker når du skal ut på byen en ettermiddag? Anonymkode: 16a90...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:54 #2 Del Skrevet onsdag kl 14:54 Snus, lip gloss eller lepsyl, tyggis, mobiltelefon. Anonymkode: fc32c...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:58 #3 Del Skrevet onsdag kl 14:58 Nøkler, kort, Dior lip glow og noen ganger mobil. Anonymkode: 6e5c5...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:48 #4 Del Skrevet onsdag kl 15:48 Nøkler, lipgloss, mobil, tyggegummi, bankkort og papirlommetørklær. Anonymkode: f6376...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:23 #5 Del Skrevet onsdag kl 20:23 Har alt for mye med meg så det Blir alltid stor veske. Anonymkode: 836b6...aba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:29 #6 Del Skrevet onsdag kl 20:29 Mobil, ob, lipgloss, bankkort og nøkler. Anonymkode: 32191...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåsippa Skrevet onsdag kl 20:33 #7 Del Skrevet onsdag kl 20:33 Nøkler, Clarins lipgloss, kortmappe, mobil, kontaktlinser, speil, paracet, 1 stk. bind (you never know). Og gjerne et komprimert handlenett hvis jeg vet jeg må innom en butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet onsdag kl 20:35 #8 Del Skrevet onsdag kl 20:35 Telefon, kortmappe, nøkler, etui til headsett, kleneex, lypsyl, håndkrem, hårstrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 03:21 #9 Del Skrevet torsdag kl 03:21 Ser ingen andre skrive det, men jeg har også med kam eller hårbørste. Så er det fuktighet til lepper (jeg har en liten boks med vanlig vaselin), nøkler, telefon, bankkort, kleenex, lite speil, noen pastiller eller tyggegummi. Anonymkode: 90025...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:33 #10 Del Skrevet torsdag kl 05:33 ID (som jeg ikke har blitt spurt om på årevis), et ekstra bankkort (har også kort på telefon), en leppegloss og telefonen. Og airpods med mindre jeg er sammen med andre hele tiden. Innimellom har jeg kun med meg telefonen. Anonymkode: 6e804...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:51 #11 Del Skrevet torsdag kl 05:51 Bruker ikke veske. Mobilen i baklomma og kortholderen i jakkelomma og en mobil lader, hvis jeg skal være lenge hjemmefra. Anonymkode: d21f2...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:54 #12 Del Skrevet torsdag kl 05:54 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bruker ikke veske. Mobilen i baklomma og kortholderen i jakkelomma og en mobil lader, hvis jeg skal være lenge hjemmefra. Anonymkode: d21f2...365 Veldig sjeldent jeg har lommer. Anonymkode: 6e804...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:58 #13 Del Skrevet torsdag kl 05:58 Hårbørste, hårspray, øreproppene, noe sminke og back up tamponger. Anonymkode: 279bd...0da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet torsdag kl 06:04 #14 Del Skrevet torsdag kl 06:04 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har alt for mye med meg så det Blir alltid stor veske. Anonymkode: 836b6...aba Samme her 😅 Må minst ha 30 cm. Paraply og skjerf av et eller annet slag er et must her i landet. Og solbriller og briller, alltid med. Endret torsdag kl 06:27 av Doris Becker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:13 #15 Del Skrevet torsdag kl 06:13 Kortmappe, nøkkelknippe, leppepomade, AirPods, pinsett og ett par ekstra hårstrikk. (Alltids greit å tilby noen hårstrikk til random spyende jenter på vei hjem 😅😂) Anonymkode: 2b3d4...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:15 #16 Del Skrevet torsdag kl 06:15 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har alt for mye med meg så det Blir alltid stor veske. Anonymkode: 836b6...aba Jeg ser ikke hva mer jeg skal ha med meg? Selv i jobbveska har jeg; PC, mus, lite tastatur. Et skjerf for kalde møterom. Lipgloss. En tampong og en paracett. Så bare ut en tur; kun mobiltelefon Litt lengre bytur; ekstra kort og ID, lipgloss, i tillegg. Anonymkode: 6e804...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:20 #17 Del Skrevet torsdag kl 06:20 Lipgloss/vaselin, nøkler, telefon, ob, hårstrikk, solbriller. Anonymkode: 1d29a...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:24 #18 Del Skrevet torsdag kl 06:24 Jeg har sluttet med veske. Hater det! Anonymkode: 88d48...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:32 #19 Del Skrevet torsdag kl 10:32 Jeg liker å ha med meg telefon, airpods, børste, nøkler, hårstrikk, Ibux, nesespray, plaster, lypsyl, tyggis, kleenex, håndkrem, solbriller om det er sol, paraply om regn, og en vannflaske. Så det blir sjelden en liten veske. Hvis jeg må ha liten veske er det telefon, nøkler og airpods som blir med. Anonymkode: 6df41...cdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanja2345 Skrevet torsdag kl 10:36 #20 Del Skrevet torsdag kl 10:36 Tlf, AirPods, nøkler, lommebok, solbriller, vaselin og en sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå