AnonymBruker Skrevet 9. april #1 Del Skrevet 9. april Siemens EQ.6 Plus S100 kaffemaskin https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/kaffe-og-te/kaffemaskin-og-espressomaskin/siemens-eq6-plus-s100-kaffemaskin/TE651209RW?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NO - API – Text - Products - Generic - Home %26 Garden&utm_id=16353174878&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIpbjfubzKjAMV2RmiAx05giJGEAAYAiAAEgIWmfD_BwE (Har jeg skjønt det rett at du bare stikker slangen i hvilken som helst beholder med melk og når du er ferdig setter den tilbake i sporet så renser maskinen den for deg?) DeLonghi Magnifica Start https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/kaffe-og-te/kaffemaskin-og-espressomaskin/delonghi-magnifica-start-ecam22021b-automatisk-kaffemaskin/512693 Krups Evidence Eco-Design kaffemaskin EA897B10 https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/kaffe-og-te/kaffemaskin-og-espressomaskin/krups-evidence-eco-design-kaffemaskin-ea897b10/455984?q=Krups+Evidence+Eco-Design+kaffemaskin+EA897B10&queryType=productName Ev. erfaring med noen tilsvarende i samme prisklasse. Etter bomkjøp tidligere skal jeg gjøre litt mer grundig undersøkelser nå. Anonymkode: e8e2c...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #2 Del Skrevet 9. april Glemte denne: Siemens EQ300 kaffemaskin https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/kaffe-og-te/kaffemaskin-og-espressomaskin/siemens-eq300-kaffemaskin-tf301e09-pianosort/625338?q=Siemens+EQ300+kaffemaskin+TF301E09+(pianosort)&queryType=productName TS Anonymkode: e8e2c...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #3 Del Skrevet 9. april Hadde kjøpt en Moccamaster og en manuell espresso maskin Anonymkode: 0f29c...105 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #4 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde kjøpt en Moccamaster og en manuell espresso maskin Anonymkode: 0f29c...105 Og en kaffekvern Anonymkode: 0f29c...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde kjøpt en Moccamaster og en manuell espresso maskin Anonymkode: 0f29c...105 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og en kaffekvern Anonymkode: 0f29c...105 Men da er nok du en som drikker svart kaffe til vanlig. Jeg drikker aldri ren svart kaffe, det blir kun servert til en og annen gjest. Jeg drikker bare melkedrikker. Så Moccamaster og to andre duppeditter er så langt unna maskinene jeg linker til og mitt behov som en kan komme. Anonymkode: e8e2c...527 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #6 Del Skrevet 9. april Opp, kanskje noen har erfaring nå TS Anonymkode: e8e2c...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #7 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Men da er nok du en som drikker svart kaffe til vanlig. Jeg drikker aldri ren svart kaffe, det blir kun servert til en og annen gjest. Jeg drikker bare melkedrikker. Så Moccamaster og to andre duppeditter er så langt unna maskinene jeg linker til og mitt behov som en kan komme. Anonymkode: e8e2c...527 Hvis du ikke drikker svart kaffe så har du så klart ikke behov for en Moccamaster. Men du får et mye bedre resultat får melkedrikker en espressomaskin og en separat kvern enn du gjør med en helautomatisk maskin 😊 Anonymkode: 0f29c...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 9. april #8 Del Skrevet 9. april Har den første fra Siemens som du linka til. Veldig fornøyd med den, hatt den i noen år. Noe spesifikt du lurte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #9 Del Skrevet 9. april Har den fra Siemens vi også. Ja du stikker slanger rett ned i melkekartongen. 🙂 Anonymkode: beef3...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #10 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvis du ikke drikker svart kaffe så har du så klart ikke behov for en Moccamaster. Men du får et mye bedre resultat får melkedrikker en espressomaskin og en separat kvern enn du gjør med en helautomatisk maskin 😊 Anonymkode: 0f29c...105 Enig, resultatet blir 10 ganger bedre. Velg i det minste en som ikke har vannbeholderen på baksiden ts. Anonymkode: f784d...da0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #11 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har den fra Siemens vi også. Ja du stikker slanger rett ned i melkekartongen. 🙂 Anonymkode: beef3...b07 Ja,maskinen renser slangen selv når du velger å trykke på " rengjøring av melkesystemet) Bra kaffemaskin dette. Enkel å betjene selv om den har masse funksjoner. Anonymkode: beef3...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #12 Del Skrevet 10. april Fountaine skrev (8 timer siden): Har den første fra Siemens som du linka til. Veldig fornøyd med den, hatt den i noen år. Noe spesifikt du lurte på? Takk det er den jeg vipper mest mot. Lurer vel mest på om den er så enkel å bruke som de skal ha det til og om den lager god kaffe og kaffedrikker? At det blir tykt og godt skum, ikke utvannet og tamt. (Kjøpte nettopp en Phillips som var slik, tilsatte vann i melken da den skummet og klarte ikke lage sterk kaffe, så den returnerte jeg.) TS Anonymkode: e8e2c...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 10. april #13 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk det er den jeg vipper mest mot. Lurer vel mest på om den er så enkel å bruke som de skal ha det til og om den lager god kaffe og kaffedrikker? At det blir tykt og godt skum, ikke utvannet og tamt. (Kjøpte nettopp en Phillips som var slik, tilsatte vann i melken da den skummet og klarte ikke lage sterk kaffe, så den returnerte jeg.) TS Anonymkode: e8e2c...527 Det er en veldig god maskin og enkel å bruke. Jeg hadde også den for noen år siden. Slet den ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 10. april #14 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Takk det er den jeg vipper mest mot. Lurer vel mest på om den er så enkel å bruke som de skal ha det til og om den lager god kaffe og kaffedrikker? At det blir tykt og godt skum, ikke utvannet og tamt. (Kjøpte nettopp en Phillips som var slik, tilsatte vann i melken da den skummet og klarte ikke lage sterk kaffe, så den returnerte jeg.) TS Anonymkode: e8e2c...527 Ja den lager veldig god kaffe og andre kaffedrikker. Ja det blir tykt og godt skum og ikke utvannet. Jeg har den på det sterkeste som er doubleshot+ og da maler den bønner i to omganger. Synes jeg måtte ha den på det sterkeste for at jeg skulle få en stor kopp som smakte godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #15 Del Skrevet 10. april Fountaine skrev (7 minutter siden): Ja den lager veldig god kaffe og andre kaffedrikker. Ja det blir tykt og godt skum og ikke utvannet. Jeg har den på det sterkeste som er doubleshot+ og da maler den bønner i to omganger. Synes jeg måtte ha den på det sterkeste for at jeg skulle få en stor kopp som smakte godt. Tusen takk, slike erfaringer sier så mye mer en all verden av skriverier og demo videoer. TS Anonymkode: e8e2c...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #16 Del Skrevet 10. april Fountaine skrev (11 minutter siden): Ja den lager veldig god kaffe og andre kaffedrikker. Ja det blir tykt og godt skum og ikke utvannet. Jeg har den på det sterkeste som er doubleshot+ og da maler den bønner i to omganger. Synes jeg måtte ha den på det sterkeste for at jeg skulle få en stor kopp som smakte godt. Kom på noen punkt til som irriterer meg med den gamle Krupsen jeg har: - Der er skuffen til avfallet for tett slik at hvis det ikke blir tømt på noen dager tørker det ikke men derimot mugnet. Har du opplevd det på denne? - Kan den heves høyt nok slik at det er plass til en termokopp? - Sier den ifra hvis det er tomt for bønner? TS Anonymkode: e8e2c...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 10. april #17 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kom på noen punkt til som irriterer meg med den gamle Krupsen jeg har: - Der er skuffen til avfallet for tett slik at hvis det ikke blir tømt på noen dager tørker det ikke men derimot mugnet. Har du opplevd det på denne? - Kan den heves høyt nok slik at det er plass til en termokopp? - Sier den ifra hvis det er tomt for bønner? TS Anonymkode: e8e2c...527 Den sier ifra når man må tømme vann og grut. Har opplevd at det er litt mugg når jeg skal tømme avfallet ja, men det er bare nederst. Vet ikke om den kan heves så høyt at man får plass til en termokopp, jeg tror det. Man ser at man må fylle på bønner fordi den sitter øverst og har gjennomsiktig lokk, ellers så tror jeg den sier ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå