Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen tips  til parkurs, behandlerere/ familieterapeuter  i Trondheim eller på nett, for noen som kan veilede par hvor den ene eller begge har diagnoser innen autismespekteret?

Anonymkode: 2b515...a2c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Noen som har noen tips  til parkurs, behandlerere/ familieterapeuter  i Trondheim eller på nett, for noen som kan veilede par hvor den ene eller begge har diagnoser innen autismespekteret?

Autismeforeningen bør kunne hjelpe, de har god kjennskap til behandlere med spesifikk kunnskap og erfaring om autisme. 
Jeg vet det har vært tema i et av autisme i dag nummerne for ikke så lenge siden men jeg husker ikke hvilket. 

Anonymkode: 9961b...c0b

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer; vært parkurs april, og er et i november. Men er i Skien, og koster 3000.

Så derfor lurer jeg på om det finnes noen som har erfaring med det i Trondheimsområdet, eller på nett.
Eller kan anbefale noen som er flink, på Familievernkontoret i Trondheim, eller andre behandlere

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foreslår at dere hører på denne. Gjerne hver for dere, så kan dere snakke om den etterpå. 

Anonymkode: fa403...f84

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg foreslår at dere hører på denne. Gjerne hver for dere, så kan dere snakke om den etterpå. 

Anonymkode: fa403...f84

For denne situasjonen med autisme er denne podcasten totalt unyttig og irrelevant. Det er mer et kurs om disgnose og hvordan fungere som par.

Til TS:

Jeg har vært på det i Skien, der var det også folk fra Vestlandet. Vet at han som holder det kurset i blant også har samtaler med par som ikke ha rmulighet til å møte fysisk. Han har mye kunnskap på feltet så han anbefales!

Anonymkode: 5ffb0...136

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...