Gå til innhold

50% sykmeldt, jobber halv dag i dag - hvor lenge skal jeg bli her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobbet hele mandag og i går, i dag er det halv dag. I utgangspunktet skal jeg jo dra i eller rett etter pausen, men jeg var av ulike årsaker ikke innstemplet før 08.20 i dag. Har fleksitid så det regulerer seg jo selv, men usikker på hvordan det fungerer når man har halv dag. Blir jeg trukket for lunsjen om jeg stempler ut 11.50 (for å gjøre opp for de 20 minuttene over klokka åtte) istedenfor 11.30? Eller vil det inngå i arbeidstiden? Skal jo egentlig ikke trekkes for lunsj om man jobber halv dag? Den jeg kan spørre om sånt er syk, så må heller spørre her.

Anonymkode: b0bf9...b13

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jobbet hele mandag og i går, i dag er det halv dag. I utgangspunktet skal jeg jo dra i eller rett etter pausen, men jeg var av ulike årsaker ikke innstemplet før 08.20 i dag. Har fleksitid så det regulerer seg jo selv, men usikker på hvordan det fungerer når man har halv dag. Blir jeg trukket for lunsjen om jeg stempler ut 11.50 (for å gjøre opp for de 20 minuttene over klokka åtte) istedenfor 11.30? Eller vil det inngå i arbeidstiden? Skal jo egentlig ikke trekkes for lunsj om man jobber halv dag? Den jeg kan spørre om sånt er syk, så må heller spørre her.

Du skal gjøre 50% av arbeidsoppgavene dine. Om du bruker hele dagen på det så gjør du det. 

Anonymkode: 75e12...077

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den eneste som kan svare på dette er lederen din. Du må snakke med vedkommende. Det praktiseres veldig forskjellig fra sted til sted. 

Anonymkode: 337bc...e09

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du skal gjøre 50% av arbeidsoppgavene dine. Om du bruker hele dagen på det så gjør du det. 

Anonymkode: 75e12...077

Herre min hatt. Jeg har avtale med arbeidsgiver om å jobbe mandag, tirsdag og halve onsdag, med full innsats de dagene fordi det er det fornuftige i min situasjon. Hva med å svare på spørsmålet?

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den eneste som kan svare på dette er lederen din. Du må snakke med vedkommende. Det praktiseres veldig forskjellig fra sted til sted. 

Anonymkode: 337bc...e09

Leder vet ikke. Hadde håpt det var noen felles overordnede retningslinjer her? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...