Gå til innhold

Ny sesong som kommer flere år etter forrige. Klarer dere henge med eller må dere se forrige på nytt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme jeg sliter. Spesielt når det er snakk om flere år etter. Husker ikke en dritt. 

Anonymkode: b2503...d1a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må google litt innimellom, men som regel holder det med sammendraget på starten av sesongen.

Anonymkode: 8031d...c95

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med det. Når jeg liker en serie godt så husker jeg den også godt.

Men det kan også ha med å gjøre at jeg ser mange reaction-videoer på YouTube av serier jeg liker, og dermed så får jeg jo repetert dem. Men husker også serier hvor jeg ikke har gjort dette. 

Anonymkode: 22e52...6b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi glemmer begge to, så vi ender som regel opp med å se de gamle sesongene først. Men da skal der være en veldig god serie også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier å se sammendrag på YouTube før vi ser ny sesong hvis vi har glemt alt, men ofte så husker vi ting underveis også. 

Anonymkode: 54aa7...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dette er relatert til hva jeg tror: jeg har planer om å se sesong 5 av Handmaids Tale nå i påsken, før jeg starter på sesong 6. Husker virkelig ingenting!

Anonymkode: 2dd74...23d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første episoden av ny sesong vil ofte ha en liten recap også, så da er jeg fort inni det igjen.

Anonymkode: 22e52...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter veldig med å huske forgje sesong. Skulle ønske jeg kunne vite hvor mange sesonger det kommer til å bli men det er det ingen som vet. Da kunne jeg bare ha venta og å se alle sesongene etter hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forrige på nytt dersom det har gått 2-3 år. Men kun om serien er veldig god :)

Anonymkode: e724b...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt problem, men tror jeg må gjøre det med Stranger Things før den nye sesongen kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt ann på hvor komplisert plottet var i den forrige sesongen.

Anonymkode: 33a85...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googler og leser en recap av forrige sesong.

Er det en serie jeg liker veldig godt og det ikke er for mange sesonger, så må jeg se alle sesongene først. Slik som f.eks You. For hver sesong så må jeg se alle de andre først. I år så jeg det i forrige måned og venter nå på siste sesongen. 

Anonymkode: a4700...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kommer an på. Da Game of Thrones gikk, så jeg alltid den forrige sesongen på nytt rett før den nye begynte.

Anonymkode: a211d...870

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det varierer litt, men som regel holder det med recapen. 

Anonymkode: b01f8...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser serien på nytt rett før den nye sesongen kommer; akkurat sett  sesong 1 av " The last of us" igjen, og klar for den nye som kommer mandag:nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...