AnonymBruker Skrevet 9. april 2025 #1 Skrevet 9. april 2025 Jeg har fått Aproxcia fordi jeg har en betennelse i kroppen. Jeg tar en tablett pr.dag, men merker ingen bedring. Jeg har fått beskjed om å gå på de et par uker, noe jeg synes er lenge. Spesielt siden de ikke fungerer. Er det noen som har erfaringer med Aproxcia? Anonymkode: ed89d...00e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2025 #2 Skrevet 9. april 2025 Mener du Arcoxia? Fikk det da jeg hadde skulderproblemer. Det kan virke etter noen timer, men full effekt etter 14 dager. Anonymkode: a1559...d83
AnonymBruker Skrevet 9. april 2025 #3 Skrevet 9. april 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har fått Aproxcia fordi jeg har en betennelse i kroppen. Jeg tar en tablett pr.dag, men merker ingen bedring. Jeg har fått beskjed om å gå på de et par uker, noe jeg synes er lenge. Spesielt siden de ikke fungerer. Er det noen som har erfaringer med Aproxcia? Anonymkode: ed89d...00e Slike spørsmål retter du til legen som har gitt deg medisinen. Anonymkode: bc2bf...fa5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå