AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:36 #1 Del Skrevet onsdag kl 05:36 Kort oppsummert: En ny venn og jeg fikk god kontakt på sosiale medier. Vi skrev ofte til hverandre. Det var han som tok kontakt. Han som hverdag skrev lange mld. Han som spurte hvordan det gikk og han som den som holdt liv i samtalene våres. Jeg ble vant til han. Vi ble gode venner over kort tid. Lik humor og lik måte å se livet på. Så skjer noe.... han går over en grense der jeg tolker det at han vil ha .... en annen type kontakt Men, han har jo kjæreste. Jeg setter dermed grenser. Men da var det plutselig jeg som misforstod alt sammen - ut fra han. Etter det har vi hatt litt lunken kontakt. Jeg prøver å liksom skrive i blant om helt hverdagslige ting, bare for å få det kleine litt bort fra oss. Han svarer. Hyggelig og greit. Men.... mitt spørsmål er: Når han da ikke svarer, ikke ser en gang på svaret jeg har sendt - hvordan tolke det? Jeg opplever jo det lite høflig. Her har vi skrevet med hverandre hverdag, fra morgen til kveld. Snakket om alt mellom himmel og jord. Til en slik brå slutt, fordi jeg egentlig satte grenser. For en drittsekk. Anonymkode: 33018...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:42 #2 Del Skrevet onsdag kl 05:42 Men hvorfor forsøker du å fortsette dialogen etter det i det hele tatt?? Han viste hva han var ute etter, du ønsket ikke det samme, da er det jo absolutt ikke noe poeng i å fortsette praten? Det er jo bare feil for alle parter, tenker jeg. Hva skal du liksom få ut av en videre relasjon med denne mannen? Det var jo ikke vennskap, det var en mann som ønsket å prøve seg på noe mer? Anonymkode: 91695...c39 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:44 #3 Del Skrevet onsdag kl 05:44 så du savner vennen du trodde han var men han ønsker ikke en venn - hva mer trenger du vite? Anonymkode: 4544d...aa9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:47 #4 Del Skrevet onsdag kl 05:47 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvorfor forsøker du å fortsette dialogen etter det i det hele tatt?? Han viste hva han var ute etter, du ønsket ikke det samme, da er det jo absolutt ikke noe poeng i å fortsette praten? Det er jo bare feil for alle parter, tenker jeg. Hva skal du liksom få ut av en videre relasjon med denne mannen? Det var jo ikke vennskap, det var en mann som ønsket å prøve seg på noe mer? Anonymkode: 91695...c39 Tusen takk for fint svar Vi jobber i samme bransje, så jeg spør om alt mulig jeg lurer på. Han har virkelig kompetansen. Han var jo så kjempe hyggelig. Det gjorde dagen min å snakke med han, helt ærlig. Jeg kommer aldri mer til å hverken skrive til han eller svare han. Men generelt er det ufint å ikke svare på mld sånn generelt. Tenker jeg. Anonymkode: 33018...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:25 #5 Del Skrevet onsdag kl 06:25 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Kort oppsummert: En ny venn og jeg fikk god kontakt på sosiale medier. Vi skrev ofte til hverandre. Det var han som tok kontakt. Han som hverdag skrev lange mld. Han som spurte hvordan det gikk og han som den som holdt liv i samtalene våres. Jeg ble vant til han. Vi ble gode venner over kort tid. Lik humor og lik måte å se livet på. Så skjer noe.... han går over en grense der jeg tolker det at han vil ha .... en annen type kontakt Men, han har jo kjæreste. Jeg setter dermed grenser. Men da var det plutselig jeg som misforstod alt sammen - ut fra han. Etter det har vi hatt litt lunken kontakt. Jeg prøver å liksom skrive i blant om helt hverdagslige ting, bare for å få det kleine litt bort fra oss. Han svarer. Hyggelig og greit. Men.... mitt spørsmål er: Når han da ikke svarer, ikke ser en gang på svaret jeg har sendt - hvordan tolke det? Jeg opplever jo det lite høflig. Her har vi skrevet med hverandre hverdag, fra morgen til kveld. Snakket om alt mellom himmel og jord. Til en slik brå slutt, fordi jeg egentlig satte grenser. For en drittsekk. Anonymkode: 33018...213 Jeg lurer på grunnen til at du har kontakt med en som ikke gjør deg godt? Det kan du bestemme selv. Husk det. Anonymkode: 97238...677 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:01 #6 Del Skrevet onsdag kl 08:01 Han var ute etter lett underholdning, du sa nei og han fant ut at han ikke er så veldig interessert i å fortsette noe vennskap med deg. Anonymkode: 4d71d...776 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:48 #7 Del Skrevet onsdag kl 08:48 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen takk for fint svar Vi jobber i samme bransje, så jeg spør om alt mulig jeg lurer på. Han har virkelig kompetansen. Han var jo så kjempe hyggelig. Det gjorde dagen min å snakke med han, helt ærlig. Jeg kommer aldri mer til å hverken skrive til han eller svare han. Men generelt er det ufint å ikke svare på mld sånn generelt. Tenker jeg. Anonymkode: 33018...213 Javel, men så endret jo kompromissene for relasjonen seg fullstendig. Så hvorfor fortsette å jakte etter den dialogen, når han ønsket noe helt annet enn deg? Som en annen sa, han var ute etter lett underholdning og du satte en grense, og da forstår jeg ikke at du i det hele tatt skrev til han igjen. Det sender jo signal om at du lar døren stå på gløtt? Anonymkode: 91695...c39 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:02 #8 Del Skrevet onsdag kl 12:02 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Javel, men så endret jo kompromissene for relasjonen seg fullstendig. Så hvorfor fortsette å jakte etter den dialogen, når han ønsket noe helt annet enn deg? Som en annen sa, han var ute etter lett underholdning og du satte en grense, og da forstår jeg ikke at du i det hele tatt skrev til han igjen. Det sender jo signal om at du lar døren stå på gløtt? Anonymkode: 91695...c39 Det er tydelig at jeg ikke forstår noe her 🙈 Jeg er ett voksen menneske, som hadde kontakt med en voksen mann. Voksne mennesker skal da kunne oppføre seg. Når jeg skrev med han, var det jo fordi han var en hyggelig venn. Det var jo det som var intensjonen. Er det ikke vanlig folke skikk å svare når noen skriver til deg. Om ikke svare, så iallefall se på mld. Blir liksom..... her skriver vi opp og ned. Jeg gir masse av min tid og engasjemang. Blir vant til han. Så setter jeg grenser... men da var det jeg som misforstod alt og ender opp med å bli oversett. Kan jeg blokkere han på FB eller virker dette rart? Anonymkode: 33018...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:13 #9 Del Skrevet onsdag kl 12:13 Ikke noe poeng å friendzonet gutter, det er alltid det samme, jenta vil ha en ego boost, og gutten vil ha intimitet. Lurt av han å distansere seg etter at begges agenda er blitt åpenbare. Anonymkode: 80677...e25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:14 #10 Del Skrevet onsdag kl 12:14 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er tydelig at jeg ikke forstår noe her 🙈 Jeg er ett voksen menneske, som hadde kontakt med en voksen mann. Voksne mennesker skal da kunne oppføre seg. Når jeg skrev med han, var det jo fordi han var en hyggelig venn. Det var jo det som var intensjonen. Er det ikke vanlig folke skikk å svare når noen skriver til deg. Om ikke svare, så iallefall se på mld. Blir liksom..... her skriver vi opp og ned. Jeg gir masse av min tid og engasjemang. Blir vant til han. Så setter jeg grenser... men da var det jeg som misforstod alt og ender opp med å bli oversett. Kan jeg blokkere han på FB eller virker dette rart? Anonymkode: 33018...213 du må drite i folkeskikk... hvert fall når han begynner å spørre deg om upassende ting. Bare der viser han at han ikke kan oppføre seg - så hva er det du fortsatt lurer på? han ville ha noe lettvint og moro og se hvor langt han kunne dra strikken med deg. Ikke veldig langt (godt du er fornuftig på det) - når han skjønte at her er det ikke noe å hente, nei da overser han deg. DU kan også overse han og tenke at han er en fjott og ferdig med det. Men, tipper du fikk litt følelser og da er det ekstra kjipt... Anonymkode: e436f...f24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:14 #11 Del Skrevet onsdag kl 12:14 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er tydelig at jeg ikke forstår noe her 🙈 Jeg er ett voksen menneske, som hadde kontakt med en voksen mann. Voksne mennesker skal da kunne oppføre seg. Når jeg skrev med han, var det jo fordi han var en hyggelig venn. Det var jo det som var intensjonen. Er det ikke vanlig folke skikk å svare når noen skriver til deg. Om ikke svare, så iallefall se på mld. Blir liksom..... her skriver vi opp og ned. Jeg gir masse av min tid og engasjemang. Blir vant til han. Så setter jeg grenser... men da var det jeg som misforstod alt og ender opp med å bli oversett. Kan jeg blokkere han på FB eller virker dette rart? Anonymkode: 33018...213 Hans intensjon var aldri vennskap med deg. Anonymkode: 4d71d...776 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet onsdag kl 12:35 #12 Del Skrevet onsdag kl 12:35 Han hadde en plan hele tiden, "groomet" deg en god stund og så satte han inn støtet.... når han så ble avvist, tok han den feige veien ut og skyldte på at du "misforsto". Det er jo typisk det. Nå vil han egentlig ikke ha kontakt mer, fordi det han opprinnelig ville ha av deg (sex) åpenbart ikke blir noe av da du har satt grenser. Lick your wounds og gå videre med livet ditt, glem denne fyren. Han er ikke din venn! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:27 #13 Del Skrevet onsdag kl 15:27 Ehm. Han ville være utro med deg. Hvorfor har du mer kontakt med han? Anonymkode: 8603f...392 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:33 #14 Del Skrevet torsdag kl 10:33 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er tydelig at jeg ikke forstår noe her 🙈 Jeg er ett voksen menneske, som hadde kontakt med en voksen mann. Voksne mennesker skal da kunne oppføre seg. Når jeg skrev med han, var det jo fordi han var en hyggelig venn. Det var jo det som var intensjonen. Er det ikke vanlig folke skikk å svare når noen skriver til deg. Om ikke svare, så iallefall se på mld. Blir liksom..... her skriver vi opp og ned. Jeg gir masse av min tid og engasjemang. Blir vant til han. Så setter jeg grenser... men da var det jeg som misforstod alt og ender opp med å bli oversett. Kan jeg blokkere han på FB eller virker dette rart? Anonymkode: 33018...213 Men alle vi andre forteller deg enstemmig hva realiteten er... Så jeg tror du kan legge bort egne følerier rundt dette og bare forholde deg til det du vet med sikkerhet: at det aldri var et genuint vennskap i den dialogen. Det var en fyr som jaktet på enkel oppmerksomhet med mål om utroskap. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor du følte for å skrive til han en eneste gang etter at du skjønte hva han håpte på. Det kan se ut som om du ønsker oppmerksomheten, men det kan kun du selv svare på. Virker ekstremt spesielt å skrive til han igjen etter det og så bli fornærmet over lunken respons. Altså det er så fullstendig langt fra min logikk, at jeg merker jeg gjerne vil høre mer av tankegangen din for å se om jeg kan klare å forstå! For altsp. What?! 😂 Anonymkode: 91695...c39 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:03 #15 Del Skrevet torsdag kl 11:03 AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 7.36): Kort oppsummert: En ny venn og jeg fikk god kontakt på sosiale medier. Vi skrev ofte til hverandre. Det var han som tok kontakt. Han som hverdag skrev lange mld. Han som spurte hvordan det gikk og han som den som holdt liv i samtalene våres. Jeg ble vant til han. Vi ble gode venner over kort tid. Lik humor og lik måte å se livet på. Så skjer noe.... han går over en grense der jeg tolker det at han vil ha .... en annen type kontakt Men, han har jo kjæreste. Jeg setter dermed grenser. Men da var det plutselig jeg som misforstod alt sammen - ut fra han. Etter det har vi hatt litt lunken kontakt. Jeg prøver å liksom skrive i blant om helt hverdagslige ting, bare for å få det kleine litt bort fra oss. Han svarer. Hyggelig og greit. Men.... mitt spørsmål er: Når han da ikke svarer, ikke ser en gang på svaret jeg har sendt - hvordan tolke det? Jeg opplever jo det lite høflig. Her har vi skrevet med hverandre hverdag, fra morgen til kveld. Snakket om alt mellom himmel og jord. Til en slik brå slutt, fordi jeg egentlig satte grenser. For en drittsekk. Anonymkode: 33018...213 Nye venner på nett er ni av ti ganger menn som vil være utro. Hvorfor skulle en random dude ønske å bli venn med et ukjent menneske helt utenfor egen krets..? Jo, for å ha noen de kan skjule... Hva skal du med et menneske som viser at de bedrar dine nærmeste?? Anonymkode: 2a191...442 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:36 #16 Del Skrevet fredag kl 13:36 AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 7.36): Her har vi skrevet med hverandre hverdag, fra morgen til kveld. Snakket om alt mellom himmel og jord. Til en slik brå slutt, fordi jeg egentlig satte grenser. Du har allerede svart deg selv. Du satte en grense og han likte ikke det. Han er som du skriver en drittsekk. Kutt han ut. Og stakkars damen hans. Vær glad du ikke er henne. Anonymkode: 934dc...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:38 #17 Del Skrevet fredag kl 13:38 AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 7.47): Tusen takk for fint svar Vi jobber i samme bransje, så jeg spør om alt mulig jeg lurer på. Han har virkelig kompetansen. Han var jo så kjempe hyggelig. Det gjorde dagen min å snakke med han, helt ærlig. Jeg kommer aldri mer til å hverken skrive til han eller svare han. Men generelt er det ufint å ikke svare på mld sånn generelt. Tenker jeg. Anonymkode: 33018...213 Han er en ufin type. Han viser deg hvem han er. Unngå han. Anonymkode: 934dc...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet fredag kl 13:44 #18 Del Skrevet fredag kl 13:44 (endret) Vær glad for at du har tydelige grenser. Fortsett med det 😉 Det han holder på med er en slags type svindel der det over tid bygges opp tillitt. Etter en stund endrer ting seg og hvis du ikke er sterk nok kan du bli utnyttet. Endret fredag kl 13:45 av Gratis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:45 #19 Del Skrevet fredag kl 13:45 Han "groomet" deg, fikk deg "hektet" og så trudde han at du ville være utro med han. Hans lille eventyr. Menn blir ikke venner med ukjente damer på nettet. Det er kun for sex TS 👍 Anonymkode: 33c9e...a44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet fredag kl 14:10 #20 Del Skrevet fredag kl 14:10 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Han "groomet" deg, fikk deg "hektet" og så trudde han at du ville være utro med han. Hans lille eventyr. Menn blir ikke venner med ukjente damer på nettet. Det er kun for sex TS 👍 Anonymkode: 33c9e...a44 Det finnes ensomme menn også, men du har nok 80% rett, dessverre 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg