AnonymBruker Skrevet 9. april #1 Skrevet 9. april Se bildene for næringsinnhold. Den ene er fra Bodylab med høyt proteininnhold, mens den andre er fra Berit Nordstrand. Hvilken hadde dere valgt og hvorfor? Anonymkode: e3645...aa7
AnonymBruker Skrevet 9. april #2 Skrevet 9. april Jeg hadde unngått den som er ultraprosessert. Anonymkode: c3b77...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #3 Skrevet 9. april Hadde gått for den med mest protein. Anonymkode: 5aec1...08f
AnonymBruker Skrevet 9. april #4 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg hadde unngått den som er ultraprosessert. Anonymkode: c3b77...4aa Hvordan vet jeg om noe er ultraprosessert? Anonymkode: e3645...aa7
AnonymBruker Skrevet 9. april #5 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan vet jeg om noe er ultraprosessert? Anonymkode: e3645...aa7 Når det inneholder ingredienser som man ikke finner i et vanlig kjøkken. Hva f er soyapotetgull?? (I tillegg søtningsmiddel.) Det finnes forresten ulike apper hvor man kan scanne strekkoden/navn og sjekke. Anonymkode: c3b77...4aa
AnonymBruker Skrevet 9. april #6 Skrevet 9. april Jeg lager selv. Bruker havregryn, forskjellige nøtter og frø. Og saft fra appelsin. Godt med tørka bær også Anonymkode: b3fe8...735 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå