AnonymBruker Skrevet 9. april #21 Del Skrevet 9. april Fikk igjen 784 kr, kjøpte meg sko til 1200 kr. Anonymkode: 2882d...a29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #22 Del Skrevet 9. april 14000,- går til regninger og eu kontroll Og bunad sølv. Anonymkode: f73ed...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 9. april #23 Del Skrevet 9. april Mine 0,- kroner i skatteoppgjør skal gå til ferie. Godt jeg har spart opp nok fra før! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvonne Skrevet 9. april #24 Del Skrevet 9. april Regninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #25 Del Skrevet 9. april Betale restskatten til samboer Anonymkode: a76b0...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 9. april #26 Del Skrevet 9. april 8000, halvparten gikk til regninger og resten på sparekonto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mala_L Skrevet 9. april #27 Del Skrevet 9. april Får igjen ca 15 000, har riktignok ikke fått dem enda. De går nok inn på sommerferiekontoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #28 Del Skrevet 9. april Får igjen ca 10 000. Håper jeg rekker å få dem i tide til å bestille plass på en DNT-tur jeg gjerne vil være med på i sommer. Står bare "innen juli" på skatteetatens sider, så jeg er ikke optimist der. Da ender de vel med å gå til regninger i stedet. Anonymkode: 1089d...a9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #29 Del Skrevet 9. april Skal spare de. Anonymkode: 751d6...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #30 Del Skrevet 9. april Alt går til girkasseservice på bilen 🚗🚙 Anonymkode: 1a103...e4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #31 Del Skrevet 9. april Jeg fikk 17.000 tilbake, sendte skattemelding for 3 dager siden og de er på konto allerede! Anonymkode: 2aae6...958 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 9. april #32 Del Skrevet 9. april (endret) Fikk litt over 20k i hobbytilskudd Endret 9. april av Meowmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #33 Del Skrevet 9. april Sommerklær 🙂 Anonymkode: 18409...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #34 Del Skrevet 9. april Får igjen rundt 13 000 kr. De går rett på feriekontoen. Anonymkode: 5073f...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #35 Del Skrevet 9. april For litt av de skal jeg kjøpe nye briller de jeg har er så fulle av riper, på tide med noen nye og fine! Gleder meg Anonymkode: 05e01...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 11. april #36 Del Skrevet 11. april 2400. Brukte pengene på mat akkurat som ifjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #37 Del Skrevet 12. april Fikk tilbake rett under 4000. De gikk rett på sparekonto, og skal bli til en ny gamingpc etterhvert når jeg får spart opp nok 😄. Anonymkode: 3e3c3...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #38 Del Skrevet 12. april 18000,- som gikk rett til sparing til slankeoperasjon. Snart i mål😊 Anonymkode: 3cd6b...e2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #39 Del Skrevet 12. april Får igjen 19000. De går til sparing. Trenger på sikt en ny bil, og noen oppgraderinger på huset. Er enslig, så de kommer godt med Anonymkode: a9f10...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 13. april #40 Del Skrevet 13. april Tilbake 10.500 kr. Er gjeldfri. Går til delfinansiering av skyvedørsgarderobe til yttergangen i håp om at NÅ BLIR DET ORDEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå