AnonymBruker Skrevet 14. april #61 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg bomma sykt sist år. Så får igjen 64 000. Skal kjøpe meg tørkeskap. Også resten til å kjøpe nytt hus. Så jeg har egentlig kjøpe stopp for å spare mest mulig penger for å kjøpe nytt hus. Anonymkode: 29ebd...42e Uff det er sure penger å ikke få renter på:( husk å endre skattekortet ditt da Anonymkode: 05e01...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #62 Del Skrevet 14. april Fikk igjen 12 000,- . 10 000 gjekk til service og eu-kontroll, resten til eigendomsskatt og bossavgift 😅 Så egentlig flaks at det gjekk ca opp i opp, elles hadde den bilen svidd enda meir hull i ei allerede utbrent lommebok 🤠 Satsa på okei feriepenger då blir det en minitur på ei leigd hytte eller noko og så litt nye klede. Anonymkode: 824bb...def 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #63 Del Skrevet 14. april Får igjen 15000. Hvis jeg har fått dem tilbake innen mai blir det fint med ekstra lommepenger til ferieturen jeg skal på da. Hvis de kommer senere har jeg ingen spesifikk plan, men jeg greier nok å svi dem av allikevel. Anonymkode: 507bd...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #64 Del Skrevet 14. april Eg fikk 945kr igjen så ikke så mye å bruke dem på😅😂 Anonymkode: 1d3d2...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå