AnonymBruker Skrevet 10. april #41 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 23.37): Problemer med å få damene våte? 😬 Anonymkode: c67b7...0e2 Ekspander Nei.. dater kun middelaldrende damer (som mange er klimakteriumpåvirket). De trenger glidemiddel. Anonymkode: 4ed98...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #42 Del Skrevet 10. april Klijseer slår dårlig an hos meg i hvert fall, så for meg hadde roser og vin vært litt ick faktisk. Ta med noe som gjenspeiler hvem, du er, det er jo deg jeg er interessert i. Men for min del er det ikke nødvendig å ta med noen ting. Anonymkode: 25417...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 10. april #43 Del Skrevet 10. april (endret) AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 7.43): IKKE plukk en bukett med hvitveis i hvert fall!!! Da virker du GJERRIG! Kjøp henne en en fin bukett med tulipaner. Anonymkode: 89fc5...f42 Ekspander Du er iallefall ikke en slik dame jeg var på jakt etter🤔. Om det lyser gjerrighet at jeg stoppet opp og plukket en bukett hvitveis, tar vare på de til daten og gir noe som ikke kan kjøpes i en butikk, da vil du heller ikke sette pris på at jeg lager god mat da det lyser at jeg er gjerrig, eller at jeg tar henne med på telttur for å se på nordlys eller tiurlek Endret 10. april av Fjellmannover190 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 10. april #44 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 7.43): IKKE plukk en bukett med hvitveis i hvert fall!!! Da virker du GJERRIG! Kjøp henne en en fin bukett med tulipaner. Anonymkode: 89fc5...f42 Ekspander Tulipaner kan man jo raske med seg for en 100 lapp fra matbutikken, en mann som går ut og plukker blomster kunne jeg blitt veldig sjarmert av. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 10. april #45 Del Skrevet 10. april Fjellmannover190 skrev (På 10.4.2025 den 7.52): Du er iallefall ikke en slik dame jeg var på jakt etter🤔. Om det lyser gjerrighet at jeg stoppet opp og plukket en bukett hvitveis, tar vare på de til daten og gir noe som ikke kan kjøpes i en butikk, da vil du heller ikke sette pris på at jeg lager god mat da det lyser at jeg er gjerrig, eller at jeg tar henne med på telttur for å se på nordlys eller tiurlek Ekspander Jeg haddde blitt mye mer sjarmert hadde jeg fått en selvplukket liten bukett, jeg tolker det ikke som gjerrighet ,heller at det er enn som tok seg litt tid og plukke noe ute enn og raske med seg noe fra en butikk uten noe omtanke . Vin og som nesten alle foreslår hadde og blitt feil her.Man må se an mennesket og hva som gleder akuratt den personen 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #46 Del Skrevet 10. april Fjellmannover190 skrev (På 10.4.2025 den 7.52): Du er iallefall ikke en slik dame jeg var på jakt etter🤔. Om det lyser gjerrighet at jeg stoppet opp og plukket en bukett hvitveis, tar vare på de til daten og gir noe som ikke kan kjøpes i en butikk, da vil du heller ikke sette pris på at jeg lager god mat da det lyser at jeg er gjerrig, eller at jeg tar henne med på telttur for å se på nordlys eller tiurlek Ekspander Neida. Ikke meg du skal date heldigvis, så slapp helt av. Men å PLUKKE blomster kan du gjøre ved en senere anledning!! Ikke date nr 3. Det KAN virke gjerrig……. første gang du skal gi en bukett liksom 😆 Anonymkode: 89fc5...f42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durex Skrevet 10. april #47 Del Skrevet 10. april PlayStation og ostepop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #48 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 13.00): Neida. Ikke meg du skal date heldigvis, så slapp helt av. Men å PLUKKE blomster kan du gjøre ved en senere anledning!! Ikke date nr 3. Det KAN virke gjerrig……. første gang du skal gi en bukett liksom 😆 Anonymkode: 89fc5...f42 Ekspander Jeg tror det er heldigvis for begge parter her. Personlig så er jeg i litt i mot blomsterindustrien, og spesielt tulipaner som har ødelagt så mye for naturen. Anonymkode: 624d3...38c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå