Gå til innhold

Hva tar man med til tredje date hjemme hos dama?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ta med noe hun liker. Jeg drikker ikke, så hadde ikke likt om han tok med vin, men ta med vin om du vet at hun liker vin. 

Anonymkode: 64fd8...942

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Glidemiddel og en bunt roser. 

Anonymkode: 4ed98...f14

Er hun en dame med respekt for seg selv, så har hun glidemiddel 😂

Anonymkode: 282f2...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Seriøst. Hadde du kommet med den vinen så hadde jeg kastet deg ut. 

Skal du ta med vin så skal den i det minste matche retten(e) som serveres. 

Anonymkode: cd2b0...05a

Det hadde jo bare vært supert om du gjorde det 😂 Det du ikke vet har du ikke vondt av 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En flaske vin og en bukett hvitveis❤️

Anonymkode: 83bf1...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du river i! Minst en fin flaske vin og flott blomsterbukett. 

Anonymkode: f7e30...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ta med noe hun liker. Jeg drikker ikke, så hadde ikke likt om han tok med vin, men ta med vin om du vet at hun liker vin. 

Anonymkode: 64fd8...942

Jeg liker heller ikke vin (liker ikke alkohol generelt), så jeg hadde heller ønsket at han tok med litt sjokolade eller snacks, eller en blomst.

Anonymkode: be404...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Glidemiddel og en bunt roser. 

Anonymkode: 4ed98...f14

Problemer med å få damene våte? 😬

Anonymkode: c67b7...0e2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Rødvin - Falling Feather 🍷

Den er god og lett å like. 

Nei. Bare nei. Kjøp heller en god vin.

Anonymkode: b15e8...fe6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Rødvin - Falling Feather 🍷

Den er god og lett å like. 

Absolutt ikke! Det hadde faktisk kvalifisert til å dumpe

Anonymkode: 0f8a5...253

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Absolutt ikke! Det hadde faktisk kvalifisert til å dumpe

Altså, dumper du for noe så banalt, så var du ikke interessert i utgangspunktet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Seriøst. Hadde du kommet med den vinen så hadde jeg kastet deg ut. 

Skal du ta med vin så skal den i det minste matche retten(e) som serveres. 

Anonymkode: cd2b0...05a

Haha enig! Datet en gang en som tok med solbærvin. Han viste jeg likte vin da vi hadde snakket om det. Samme dyr likte best fastfood og halvfabrikat. Funket ikke for meg.

Til ts: Ville tatt med en vin som passer maten hvis du vet hovedrett. Spør evt på polet eller tips. Også ville jeg tatt med noe god konfekt. Trenger ikke være stor eske, men ville kanskje kjøpt fra en konfekt butikk og ikke kjip fra butikk. Eller en bukett. Tulipaner passer fint nå. 

Anonymkode: a1e87...816

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha enig! Datet en gang en som tok med solbærvin. Han viste jeg likte vin da vi hadde snakket om det. Samme dyr likte best fastfood og halvfabrikat. Funket ikke for meg.

Til ts: Ville tatt med en vin som passer maten hvis du vet hovedrett. Spør evt på polet eller tips. Også ville jeg tatt med noe god konfekt. Trenger ikke være stor eske, men ville kanskje kjøpt fra en konfekt butikk og ikke kjip fra butikk. Eller en bukett. Tulipaner passer fint nå. 

Dyr ja...fyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes i høyeste grad kommentaren om at konfekt kjøpt i butikk er kjip er helt feil.

Jeg har smakt så mye "hjemmelaget" konfekt som liksom skal være top notch, men som ikke smaker godt i det hele tatt. Spiste senest for noen dager siden konfekt laget av Jentene på tunet, og den imponerer absolutt ikke. Veldig oppskrytt. Har også spist fra utenlandske produsenter (for eksempel belgisk og fransk) uten at det har fristet til gjentagelse. Så kommentaren din handler kun om snobberi. Spiste konfekt der omtrent alt smakte av chili, ikke godt.

Butikkene har ofte mye bedre konfekt, fra kjente, gode produsenter.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Altså, dumper du for noe så banalt, så var du ikke interessert i utgangspunktet.

Det er ikke banalt. Barr et bevis på dårlig match!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Cassandra? Haha, jeg hadde nok ledd litt nå -men den var favoritten min da jeg var ung!!

Anonymkode: 624d3...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke banalt. Barr et bevis på dårlig match!

Vel, for min del er det en dårligere match med mennesker som ikke behersker norsk rettskriving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vin er sikkert "safe", gitt at det er en god vin, men det at hele tråden sier det samme gjør det jo også VELDIG forutsigbart og lite kreativt. Du kan jo mekke noe dessert selv, og ta med som en overraskelse. Eller egentlig hva som helst annet som viser at du kan noe mer enn å trekke bankkortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomster. Ikke roser, det er fantasiløst. Jeg ville blitt veldig glad for mangefargede tulipaner.

Anonymkode: 3736e...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellmannover190 skrev (22 timer siden):

Er jeg invitert på middag, så tar jeg med en flaske god vin og noen små, elegante petit fours som passer etter desserten, eller noe som betyr noe for den du skal til. Ikke bare kjøp for å kjøpe noe(eventuelt blomster, for det skal alltid gis uten noen grunn), men kjøp noe som passer.

Eller stikk ut og plukk en bukett med hvitveis:)

IKKE plukk en bukett med hvitveis i hvert fall!!! Da virker du GJERRIG! Kjøp henne en en fin bukett med tulipaner.

Anonymkode: 89fc5...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...