moka Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 uff så skuffa nå altså. fant en kjempefin leilighet, der det er lov å ha hund og greier. i siste minutt viser det seg at det kun er lov å ha en hund. og jeg har 2. urettferdig
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #2 Skrevet 13. mars 2006 Kjipt. Håper du finner en annen som er minst like fin og som tillater 2 hunder. Er ikke alltid så lett å flytte med dyr, har dårlig erfaring med det selv. For det første må det være lov å ha 2 katter, og så bør de helst kunne gå ut uten å bli påkjørt osv. Stress...
moka Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2006 det håper jeg oxo. det føles bare som dem sier at desverre du har 2 unger så du kan ikke bo her. den var bare så fin og ikke så dyr heller. *deppa nå *
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #4 Skrevet 13. mars 2006 Opp med hodet, Moka! Jeg tror det er mange som anskaffer seg dyr som ikke tenker på at det kan skape vansker for dem i flere forskjellige settinger senere. Jeg oppdaget f.eks at min beste venninne + barn ikke kunne komme på besøk til meg fordi de var allergiske mot min katt... Å være "uønsket" som leieboer er dessverre også en av ulempene. Man blir en slags pariakaste når man har flere dyr, og er på jakt etter et sted å leie. Til og med i mitt borettslag er det regler som sier "kun ett dyr tillatt", så det er ikke bare dere på leiemarkedet som finner begrensninger. Nå er det jo engang slik at alle ikke er så glade i dyr, enten er de redde, syns de lukter eller hopper eller sliter på leiligheten. Jeg har selv leid ut min leilighet en periode til et par med hund, og det var merker etter klør på gulv, på utgangsdøra og soveromsdøra pluss at den hadde gnagd av tapet og gipsplater på et utstående hjørne i leiligheten. Selv jeg som var så liberal til husdyr, vil nå være skeptisk. Tross alt er jeg ikke glad i oppussing... Lykke til med videre jakt!
moka Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2006 jo takk for det, men dette var en leilighet jeg skulle kjøpe, så all kostnad med sliting hadde falt på meg. egen inngang og alt. perfekt vet du. men får vel bare lete videre, ikke alle som har slike regler heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå