AnonymBruker Skrevet 8. april #1 Skrevet 8. april Mange menn jeg har drevet med begynner å kjede seg fordi jeg ikke sender sånne meldinger eller bilder. Jeg nekter bare, det er så dumt føler jeg. Jeg vil ikke at noen er i besittelse av slikt fra meg. De kan sende/vise til andre og de kan bli hacket. Er det blitt helt normalt å gjøre sånt, det føles som menn nå til dags forventer dette. Anonymkode: fa05e...48f 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #2 Skrevet 8. april Mannen min klarer ikke sende hyggelige og søte meldinger som "i dag tenkte jeg på deg" eller "savner deg". Jeg sluttet å sende emosjonelle og seksuelle meldinger fordi han ikke klarer det. Alle er forskjellige og det er ikke noe galt i at du ikke sender sånt. Anonymkode: 20269...1ce
AnonymBruker Skrevet 8. april #3 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Mange menn jeg har drevet med begynner å kjede seg fordi jeg ikke sender sånne meldinger eller bilder. Jeg nekter bare, det er så dumt føler jeg. Jeg vil ikke at noen er i besittelse av slikt fra meg. De kan sende/vise til andre og de kan bli hacket. Er det blitt helt normalt å gjøre sånt, det føles som menn nå til dags forventer dette. Anonymkode: fa05e...48f Da dropper du det vel om du ikke vil. En del damer sender nakenbilder, ikke alle. Enda flere skriver frekke meldinger, men ikke alle. Anonymkode: d3841...a06
Bamseklemmer Skrevet 9. april #4 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mange menn jeg har drevet med begynner å kjede seg fordi jeg ikke sender sånne meldinger eller bilder. Jeg nekter bare, det er så dumt føler jeg. Jeg vil ikke at noen er i besittelse av slikt fra meg. De kan sende/vise til andre og de kan bli hacket. Er det blitt helt normalt å gjøre sånt, det føles som menn nå til dags forventer dette. Anonymkode: fa05e...48f Da er de ikke ute etter deg, for å ha en koselig kontakt.. da er de kun ute etter bilder å ronke til🚩
Katten.2.0 Skrevet 9. april #5 Skrevet 9. april Alt handler jo om hva man vil og ønsker i en relasjon. For meg er seksualitet viktig, og jeg vil ha hverdagsseksualitet, inklusive bilder og meldinger. Så for meg ville det blitt feil å gå inn i en relasjon med noen som ikke ønsker det. Som med andre ting må man jo finne noen man er kompatibel med, uavhengig av hva som er "normalt" eller utbredt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #6 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det blitt helt normalt å gjøre sånt, det føles som menn nå til dags forventer dette. Anonymkode: fa05e...48f Nei, virkelig ikke😂 Anonymkode: 97fb0...8bb
Fjellmannover190 Skrevet 9. april #7 Skrevet 9. april Mann her, jeg forventer det ikke før en relasjon er skapt, men synes det er gøy og bygge opp mot et treff med det om vi har en seksuell relasjon. Men det skal jo være balanse i det, slik at sexting er noe i perioder med mest vanlig prat
AnonymBruker Skrevet 9. april #8 Skrevet 9. april Fjellmannover190 skrev (56 minutter siden): Mann her, jeg forventer det ikke før en relasjon er skapt, men synes det er gøy og bygge opp mot et treff med det om vi har en seksuell relasjon. Men det skal jo være balanse i det, slik at sexting er noe i perioder med mest vanlig prat Ja er vel dette, jeg klarer ikke å se på det som gøy eller spennende engang denne "oppbyggingen". Anonymkode: fa05e...48f
AnonymBruker Skrevet 9. april #9 Skrevet 9. april Katten.2.0 skrev (4 timer siden): Alt handler jo om hva man vil og ønsker i en relasjon. For meg er seksualitet viktig, og jeg vil ha hverdagsseksualitet, inklusive bilder og meldinger. Så for meg ville det blitt feil å gå inn i en relasjon med noen som ikke ønsker det. Som med andre ting må man jo finne noen man er kompatibel med, uavhengig av hva som er "normalt" eller utbredt. vel slik ts legger det frem er det jo menn hun ikke er i en relasjon med som krever slike bilder - så ditt svar er jo litt malplassert i denne sammenhengen Anonymkode: edad6...198
Verbena Skrevet 9. april #10 Skrevet 9. april Jeg syns det er gøy og pirrende med slike meldinger når relasjonen er der. Da kan vi også snakke om faktiske ting vi har, eller vil oppleve sammen. Og skape en forventning til vi faktisk møtes igjen. Men før vi har møttes, og det bare er teksting / utveksling av bilder klarer jeg ikke å engasjere meg. Jeg gjorde det før.. men opplevde det ble brukt som runkemateriale, og når han hadde oppnådd utløsning så ble det stille til neste gang behovet hans meldte seg, og jeg følte meg bare skikkelig dum. Så om noen mister interessen pga det så får det bare være, da er det uansett mer spennende menn der ute.
Katten.2.0 Skrevet 9. april #11 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): vel slik ts legger det frem er det jo menn hun ikke er i en relasjon med som krever slike bilder - så ditt svar er jo litt malplassert i denne sammenhengen Anonymkode: edad6...198 Sikker? AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mange menn jeg har drevet med begynner å kjede seg fordi jeg ikke sender sånne meldinger eller bilder. Jeg nekter bare, det er så dumt føler jeg. Jeg vil ikke at noen er i besittelse av slikt fra meg. De kan sende/vise til andre og de kan bli hacket. Er det blitt helt normalt å gjøre sånt, det føles som menn nå til dags forventer dette. Anonymkode: fa05e...48f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå